31 grudnia 2014

Balsam do Ciała Sensuelle - Avon

Witam!!Ponieważ ostatnio balsam mi się skończył,to skusiłam się na balsam do ciała firmy Avon.
Poniżej krótka recenzja tego balsamu..


   Informacja producenta:

Niestety informacja producenta ograniczyła się tylko do informacji typu:"Balsam do ciała"
na dole znajduje się jeszcze małym druczkiem informacja o składzie balsamu..Ten niestety jest imponujący.
        Moja opinia :
Elegancka tuba zamykana na klik.Po otworzeniu tuby zniewala nas piękny i delikatny zapach kobiecości Sensuelle. Niestety nie utrzymuje się długo na skórze,nad czym bardzo ubolewam.Konsystencja balsamu jest dla mnie odpowiednia i szybko się wchłania.Skóra po posmarowaniu balsamem nie jest lepka,co mi bardzo odpowiada. Moja ocena byłaby wyższa,ale obniżam ją za zbyt dużo szkodliwych substancji w składzie..

3 komentarze:

  1. Mam już drugie opakowanie tego kremu. Jestem z niego bardzo zadowolona głównie za zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak zapach jest śliczny,to trzeba przyznać

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej :) pierwsze widzę ;)
    muszę wypróbować ;)
    obserwuję :)
    http://natalia-testuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia