16 czerwca 2015

Przyspieszacz opalania Ziaja

Z racji tego, że mamy już prawie lato i ostatnio piękną pogodę, chciałabym Wam dzisiaj przedstawić moją perełkę do opalania, którą używam już od kilku lat.
Jest nią przyspieszacz do opalania marki Ziaja - Masło kakaowe.
Produkt znajduje się w plastikowej butelce z atomizerem, co ułatwia jego użycie. Po spryskaniu na skórze spray, pozostawia śliczny delikatny zapach, który z nazwy powinien być kakaowy, jednak mnie się kojarzy z kokosem. Trzeba tylko spryskać skórę delikatnie, gdyż  jest to olejek , wiec pozostawia na skórze tłustą warstwę. . Bardzo dobrze nawilża skórę wysuszoną od słońca. Jest tani cena 9.90 zł i wydajny.
A Wy czego używacie do opalania??Macie jakieś swoje perełki??

7 komentarzy:

  1. O nie widziałam jeszcze tego produktu, lubię kosmetyki Ziaja a taki przyspieszacz opalania przydałby się na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio po nic z tej marki nie sięgamy, zawiedliśmy się w przeszłości kilkakrotnie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nie opalam, więc mi się nie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takich kosmetyków nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam takich produktów.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/cocktail-is-always-good-idea-for-hot-day.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na ten sezon mam zestaw Soraya. Zobaczymy jak się spisze.

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia