28 marca 2016

Ziaja / Multimodeling / Reduktor pierwszych różowych rozstępów i rozstępów trwałych

Rozstępy - To wrzecionowate pasma, występujące najczęściej na skórze ud, brzucha, pośladków i piersi. Zapewne każda kobieta prędzej czy później z nimi się zmaga, niektóre nawet muszą się z nimi zaprzyjaźnić, bo niestety nie jest realne pozbycie się ich.
Z pomocą ma przyjść nam nowy kosmetyk Ziaja Multimodeling / Reduktor pierwszych różowych rozstępów i rozstępów trwałych
Informacja producenta:
Produkt multimodelingu łączy w sobie działanie substancji o różnych funkcjach z zakresu kosmetologii i dermatologii. Zawiera składniki zmniejszające każdy rodzaj rozstępów, zarówno pierwszych - koloru różowego jak i trwałych. Odpowiedni również dla kobiet po porodzie.
Lekka konsystencja serum i bardzo świeży, niespotykany zapach daje uczucie komfortu i swobody, wyszczuplanie, stymuluje spalanie lipidów i zapobiega aglomeracji adipocytów – komórek tłuszczowych.
Zmniejsza cellulit, poprawia mikrorzeźbę skóry i ciała.
hydroxyprolina – redukcja rozstępów Stymuluje syntezę kolagenu i elastyny, zwiększa spoistość tkanki łącznej.
Intensywnie rozjaśnia oraz wyraźnie zmniejsza rozstępy.
Olej jojoba, alantiona - regeneracja przyspiesza procesy gojenia oraz odnowy naskórka.
Wzmacnia strukturę cementu międzykomórkowego. Zapobiega wysuszeniu skóry. Wygładza i zmiękcza naskórek.
Sposób użycia: 1 - 2 razy dziennie nanieść serum na miejsca najbardziej narażone na powstawanie rozstępów: brzuch, piersi, uda i pośladki, następnie delikatnie masować, aż do całkowitego wchłonięcia.
Najlepsze efekty uzyskuje się stosując serum systematycznie.
Moja opinia:
Serum zamknięte jest w 100 ml tubce zamykanej na klik. Jego jedwabista konsystencja bardzo dobrze się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy, co oceniam na znaczny plus, przez co produkt jest bardzo komfortowy w aplikacji.
Zapach orzeźwiająco cytrusowy jest bardzo przyjemny dla nosa, czym zachęca mnie do regularnego stosowania.
Wydajność 100 ml tubki starczyło mi na dwa miesiące regularnego stosowania.
Serum nakładałam dwa razy dziennie (według zaleceń producenta) jedynie na biust, bo póki co tylko tam mam rozstępy z którymi zmagam się już kilka ładnych lat, także nie liczyłam zbytnio, że serum zdziała jakieś cuda.
Co mogę powiedzieć po dwóch miesiącach stosowania kosmetyku?
Moja skóra jakby stała się bardziej napięta, ujędrniona, wygładzona, niestety rozstępy tak jak były tak są,nie zauważyłam jakiejś większej różnicy.

6 komentarzy:

  1. Ja się bardzo polubiłam z balsamami wyszczuplającymi z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na rozstępy chyba nie da się nic poradzić. Trzeba je po prostu zaakceptować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba masz rację,niestety trzeba je zaakceptować

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozstępy to niestety zmora wielu kobiet. Niestety usunięcie tych, które już się pojawiły jest praktycznie niemożliwe i nie pomogą nawet najdroższe kremy. Zdecydowanie jednak warto sięgać po takie produkty aby zapobiegać ich powstawaniu w szczególności w okresie kiedy jesteśmy narażone na ich pojawianie się. I nie mam tutaj na myśli tylko ciąży, ale i w okresie intensywnych ćwiczeń czy wahań wagi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego kosmetyku ale rozstępy usuwa się tylko w I fazie zapalnej. Musze przyjrzeć się ziaji jakie inne kosmetyki wyszczuplające ma do ciała :)

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia