26 maja 2016

Letnie zakupy

Kolejne moje zakupy.
Tym razem wybrałam się do mojego ulubionego sklepu obuwniczego CCC,
więc u mnie już czas na sezon letni, a u Was? Czy już zaopatrzyłyście się w letnie obuwie?
Wybór był bardzo duży ale ja jak zwykle wybrałam moje dwie ulubione marki,pierwsza to :
Clara Barson - buty czarne,więc zawsze eleganckie,dobre na specjalne wyjście jak i do biegania na co dzień (oczywiście w nie dosłownym tego słowa znaczeniu).
Wygodne typowo letnie na koturnie.
Druga moja ulubiona marka to buty od Lasockiego
Marka nieco droższa,ale buty są bardzo porządnie wykonane,nic złego podczas noszenia z nimi się nie dzieje, wygodne.Jak dla mnie rewelacja.
Buty białe, typowo letnie na koturnie, z przodu kolorowe wstawki.
Bardzo podobają mi się i musiałam je mieć :)
no i sprawa najważniejsza,są bardzo wygodne.

11 komentarzy:

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia