09 lipca 2016

Zinalfat / krem kojąco-regenerujący

Zinalfat to krem ze składnikami antybakteryjnymi i alantoiną, która ułatwia i przyspiesza regenerację naskórka,chroni oraz pielęgnuje skórę podrażnioną, z objawami miejscowych zmian zapalnych w tym po zabiegach z zakresu dermatologii estetycznej,laserowych lub chirurgicznych,po depilacji.Koi oraz pomaga zapobiegać mikro urazom,obtarciom i podrażnieniom skóry w okolicach wzmożonej potliwości i wilgotność
Zinalfat ma za zadanie złagodzić i zminimalizować moje podrażnienia po goleniu i depilacji, powinien poprawić stan mojej skóry w miejscu stosowania. Ma również pomóc mojej skórze odzyskać zdrowy i naturalny wygląd.

Krem Zinalfat zamknięty jest w dosyć długiej i cienkiej aluminiowej tubce z tradycyjną zakrętką. Dodatkowo ubrany w pudełko identycznej szaty graficznej co sama tubka. Sam wygląd tubki jest bardzo ładny i estetyczny, kolory stonowane. Krem ma dosyć krótką datę, po otwarciu możemy używać go jedynie przez 6 miesięcy. Przed pierwszym otwarciem za pomocą zakrętki musimy przebić błonę zamykającą otwór tuby (bardzo cenię sobie takie zabezpieczenie, dzięki czemu wiemy dokładną datę jego otwarcia). Po przebiciu tubki moim oczom ukazała się maź dosyć gęsta lekko niebieskiego koloru.
Mój nos nie wyczuł żadnego zapachu. Krem rozprowadza się dosyć dobrze, choć jest dość tłusty przez co pozostawia u mnie lekko tłustą i świecącą powłokę, z tego też powodu przeważnie używałam kremu na noc. Krem Zinalfast jest to krem wielozadaniowy sprawdzający się w przeróżnych sytuacjach. Ja osobiście używam go na podrażnioną po depilacji skórę nóg i okolic bikini, dzięki czemu zaczerwieniona skóra i wypryski po depilacji goją się szybciej. Stosuję go również na różne obtarcia na stopach spowodowane przez buty, tu również sprawdził się znakomicie. Używany na spierzchnięte usta również mi pomógł.
Skład według INCI
Water (Aqua), Caprylic/Capric Triglyceride, Polyglyceryl-2 Sesquiisostearate, Beeswax  Microcrystalline Wax , Mineral Oil , Magnesium Stearate, Aluminium Stearate, Paraffinum Liquidum, Glycerol, Zinc Oxide, Propylene Glycol, Beeswax, PEG 22 Dodecyl Glycol Copolymer, Magnesium Sulfate, Aluminium Sucrose Octasulfate, Allantoin, Copper Sulfate, Dimethicone, Disodium EDTA, Zinc Sulfate

6 komentarzy:

  1. Taki krem na pewno sprawdziłby się u mnie. No i opakowanie wygląda świetnie i praktycznie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie sprawdza się znakomicie. Nawet smaruję nim moje bardzo przesuszone dłonie

      Usuń
  2. Taki krem na pewno by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam próbkę i oddałam, bo bałam się co to za środek - zero informacji o nim, a teraz zaczynam żałować, bo wydaje się, że to porządny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda Ci się dostać kolejną próbkę,to byś sobie sprawdziła. U mnie się sprawdził w awaryjnych sytuacjach

      Usuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia