13 lutego 2017

Mój haul zakupowy z ostatniego tygodnia / Biedronka

Muszę wam powiedzieć,że od jakiegoś czasu bardzo mocno polubiłam się siecią sklepów Biedronka.Coraz fajniejsze rzeczy tam można upolować w niezbyt wysokich cenach.
Wiem, niektórzy z Was pewnie powiedzą,że niskie ceny przekładają się w niezbyt wysoką jakość produktów,ja jednak jestem trochę innego zdania.Jeśli chcecie zobaczyć co kupiłam to zapraszam na
Mój haul Biedronkowy z mijającego tygodnia.


1.Koszula nocna damska Women's nightgown.
Bardzo ładna,zgrabna,materiał to: 90% bawełna 10% wiskoza cena 34,99 zł martwi mnie jedynie nadruk,bo nie wiem jak będzie zachowywał się po kilkunastu praniach.Ale tak bardzo mi się podobała,że postanowiłam zaryzykować.Mam już jedną koszulę nocną z Biedronki,co prawda bez nadruku,ale jakościowo jest bardzo dobra,więc mam nadzieję,że i ta też taka będzie.
2.Urządzenie do pielęgnacji twarzy Beauty line.
Bardzo lubię takie gadżety,więc przed zakupem zbytnio się nie zastanawiałam, zwłaszcza,że cena była bardzo niska,bo jedyne 19,99 zł.
W tym zestawie znajdziemy: dwie nasadki szczotkowe,nasadka masująca oraz nasadka z gąbką. Wszystko to umieszczone jest w praktycznym etui zapinanym na zatrzask.
3.Delia Cosmetics 100% serum do twarzy,szyi i dekoltu.
Przyznam,że tu miałam ciężki wybór,bowiem do wyboru były cztery rodzaje serum,a niestety na wszystkie cztery w danym momencie nie mogłam sobie pozwolić,więc wybór padł na "komórki macierzyste".Jest to serum intensywnej kuracji przeciwzmarszczkowej i liftingującej. Na dzień dzisiejszy wydaje mi się,że jest to, to co moja skóra potrzebuje w tej chwili najbardziej.
Przyznam,że nie znam tego serum,więc z miłą chęcią je wypróbuję i zobaczę jak się u mnie sprawdzi.
4.Estetica 35+ / Czyste piękno / Maseczka jogurtowa na twarz,szyję i dekolt.
Ekskluzywna maska ujędrniająca,redukuje oznaki starzenia się skóry.Substancje odżywcze skutecznie spłycają zmarszczki,ujędrniają dojrzałą skórę i wspomagają proces odnowy komórkowej.
5.Parisian Chic / Ledowe kule świetlne.
Całoroczna dekoracja sypialni,pokoju dziennego.W opakowaniu 20 szt,kule 6 cm,cena 39.99 zł.
Kule od dawna chciałam mieć,ale zawsze coś wychodziło i nie mogłam sobie na nie pozwolić.Teraz w końcu kupiłam,co prawda nie takie kolory które chciałam,ale jak się już zdecydowałam,to wyboru zbytniego nie było,bo zostało tylko to jedno opakowanie.Ale i tak jestem zadowolona.
A Wy zdecydowałyście się na coś?

42 komentarze:

  1. Fajne nowości. Mam ochotę na taką szczoteczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatyczne zakupy. Faktycznie w takiej cenie warto wypróbować tej szczotki do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam szczotkę do mycia twarzy i też lubię kupować w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na te serum, nie koniecznie ten rodzaj muszę zapolować ;) Bo o nim myślałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam nadzieję,że jeszcze będą u mnie w biedronce,bo chętnie bym jeszcze kupiła serum z witaminami A+E+F

      Usuń
  5. Ja kupiłam urządzenie do manicure i pedicure w Biedronce.
    Kule świetle miałam już dawno z rok temu kupiłam,ale niedawno przez przypadek "zgniotłam" jedną i przestały świecić. Teraz służą jako dekoracja do zdjęć bez świecenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne nowości, ta szczoteczka do twarzy za mną chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam to serum i jest super ! Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że u mnie też się świetnie sprawdzi

      Usuń
  8. Tą szczotkę kupiłam 3 lata temu też była w Biedronce za 20 zł, teraz kupiłam nową bo tamta już miała słabe części tzn od wody plastik w nasadkach pękł. Ale 20zł na 3 lata super, szkoda że końcówek nie można kupić ;)
    Serum delia miałam już dawno temu, jest super i cudownie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam kiedyś zestaw końcówek w Biedronce. Nie orientuję się jednak cz do tej szczotki, bo różne już były w tym sklepie, ale to prawdopodobnie to samo, ale może nie.

      Usuń
  9. Koszula z minionkiem ekstra :D a kule też chodzą mi po głowie, ale jeszcze nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te kule też długo chodziły mi po głownie za czym się na nie zdecydowałam.
      Koszulka już wyprana i używana,jest wspaniała

      Usuń
  10. Świetne zakupy :) Ja mam wielką chęć zakupić sobie gdzieś tą szczoteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już od dawna mi się marzy taka szczotka do mycia twarzy :D Jednak co jest w ofercie i ja pójdę do sklepu to jej nie ma :P P.s ja też kupuje w Biedronce i się tego nie wstydzę

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się ta koszula nocna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa jak sprawdzi się ta szczotka do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczotka jak na razie sprawdza się wyśmienicie,choć to dopiero kilka dni odkąd jej używam.Nie mam też porównania co do droższych szczotek tego typu,bo ta jest moją pierwszą jaką używałam do tej pory.Ale myślę,że za tą cenę warto wypróbować.

      Usuń
  14. Świetnie nowości udało Ci się kupić :)
    Koszula nocna mnie urzekła!
    Na kule również z przyjemnością bym się pokusiła.
    U mnie ostatnio było szaleństwo w Tesco, gdyż musiałam kupić walentynkowo-urodzinowy prezent dla chłopaka:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kule są świetne.. chodzą mi po głowie od jakiegoś czasu :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Tu masz rację, w biedronce jest wiele ciekawych rzeczy. Sama mialam się skusić na te ledowe kule, lecz zdecydowałam się kupić światełka. Ostatnio również kupiłam cudowny duży zeszyt na przepisy:)
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspt.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszule nocne były super :P Gdybym nie miała całej szuflady zapchanej piżamami to pewnie bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka fajnych piżamek,ale bardziej teraz gustuję w koszulkach.

      Usuń
  18. Chcę taką koszulkę nocną :)Super jest!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ma tę szczoteczkę z wcześniejszych lat :) kule super, szukam takich kolorków ;) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. takie urządzenie do twarzy chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz polować,co jakiś czas są w sprzedaży

      Usuń
  21. Jaka urocza koszula nocna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cotton balls są świetne ♥
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  23. Lampki są świetne :) a ciekawi mnie serum Delia.

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia