30 marca 2017

Dr Beta / woda różana / moja opinia

Woda różana Dr Beta powstaje podczas destylacji płatków róży damasceńskiej, roztacza niepowtarzalną aurę zapachu nasłonecznionych różanych pól
Oryginalna woda różana zalecana jest do pielęgnacji cery: suchej, normalnej, dojrzałej, wrażliwej, zmęczonej, starzejącej się i z rozszerzonymi naczynkami. Olejek różany o miodowo - malinowym zapachu ożywia, nawilża, łagodzi podrażnienia i wygładza skórę dodając jej blasku. Woda różana stosowana do przemywania skóry twarzy, dekoltu, dłoni i całego ciała
- tonizuje, działa ściągająco,
- działa kojąco, uspokajająco, uśmierzająco,
- regeneruje naskórek,
- zapewnia skórze prawidłowe pH,
- stymuluje naturalne procesy odnowy komórkowej,
- zapobiega starzeniu się skóry i powstawaniu zmarszczek,
- utrzymuje prawidłowy stopień nawilżenia naskórka,
- łagodzi podrażnienia.

Naturalna woda różana Dr Beta znajduje się w przepięknym szklanym kwadratowym flakonie z dość dużym otworem zamykanym gumowym korkiem,trzeba delikatnie otwierać by produkt się nie rozlał.
Woda jest lekko mętna na dole,choć to nie jej wada.Posiada dość intensywny a zarazem niezwykle ciepły i świeży zapach,który dosyć długo utrzymuje się na skórze.
Wody różanej używałam na kilka sposobów:
 - jako toniku - do przemywania twarzy,szyi i dekoltu.Woda różana świetnie się sprawdziła w tej roli. Doskonale widać,że moja skóra jest nawilżona, zregenerowana, odzyskała dawny blask i świeżość.
- jako aromaterapii - do odświeżenia całego ciała.Woda różana pozostawia na skórze wspaniały a zarazem delikatny zapach świeżo zerwanych płatków róż,który podarował mi i mojemu ciału odrobinę relaksu i ukojenia.
Zapraszam na:
 STRONA PRODUCENTA : KLIK
FACEBOOK : KLIK

Używacie wody różanej? A może macie swoją ulubioną lub znacie wodę różaną od Dr Beta i macie o niej swoje zdanie? Chętnie przeczytam Wasze opinie.

29 komentarzy:

  1. Woda różana...Och jak ona pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Grube kwadratowe szkło zdobione suchą różyczką ze złotym korkiem

      Usuń
  3. Ja mam wielki sentyment do wody różanej, bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Proste i delikatne,bez przepychu,a takie zawsze jest piękne

      Usuń
  5. Uwielbiam wodę różaną na jej bazie robię maseczki :) wprawdzie tej konkretnej nie miałam ale każda inna sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zaczynam robić maseczki na bazie wody różanej

      Usuń
  6. Nie używałam wody różanej ale przyznam, że produkt wygląda bardzo kusząco :)

    Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas może spróbować. Woda różana jest zbawieniem dla naszego ciała i ducha.To dla mnie najlepszy kosmetyk.

      Usuń
  7. Twojej nie znam, ale bardzo lubię wodę różaną, częstą ją stosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wody różane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś i chętnie powrócę do tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam wody różanej, chyba kiedyś kupię z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze opakowanie, uwielbiam wodę różaną!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wodę różaną jako tako znam, ale o tej marce słyszę po raz pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam każdą wodę różaną, ale ta ma dodatkowo piękną buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wodę różana :-) Ma super działanie... no i do tego ten zapach..
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest na mojej liście ;) prędzej czy później będzie mój ;)

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia