13 czerwca 2017

Dr Beta / Olejki do kąpieli perełkowej

Firmę Dr Beta miałyście okazję poznać już z wcześniejszych moich wpisów, wpis o serii różane dostępny TU i TU.
Dzisiaj Wam napiszę o tak wspaniałym wynalazku jakim są olejki do kąpieli perełkowej.

Olejki do kąpieli perełkowej pielęgnują nasze ciało i chronią je przed szkodliwym wpływem środowiska.

Używane regularnie poprawiają kondycję naszej skóry, relaksują i odprężają nie tylko nasze ciało ale i umysł.

Olejki do kąpieli perełkowej i jacuzzi Dr Beta to wspaniała i aromatyczna kąpiel, bez której nie można się obejść wieczorową porą. Do mojej łazienki trafiły dwa z sześciu dostępnych w ofercie Dr Beta, dostępne TU Melisowo - Lawendowy
Zawiera naturalne roślinne olejki eteryczne, które działają uspokajająco, przeciwstresowo i lekko nasennie .Taką kąpiel najlepiej przygotować gdy jesteś zdenerwowana i nie możesz zasnąć.
Jałowcowo - Geraniowy z wyciągiem z alg morskich
Zawiera naturalne olejki eteryczne oraz wyciąg z alg morskich, który wspaniale wspomaga kuracje odchudzające, zapobiega i przeciwdziała cellulitowi.
Olejek działa wyszczuplająco i ujędrniająco na naszą skórę.
A Wy lubicie używać olejków do kąpieli?
Jeżeli natomiast jesteście ciekawe jak sprawdziły się one u mnie, to zaglądajcie na bloga.

14 komentarzy:

  1. Tych olejków jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się z tymi produktami, ale kuszą... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie umilacze kąpielowe dla młodego

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie używałam olejków do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam olejku do kąpieli, ale mnie teraz kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa, o kąpielach perełkowych słyszałam jak byłam w uzdrowisku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znalam tej serii, warto sprawdzić dzięki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze słyszę o tej firmie.
    Natalie Forever

    OdpowiedzUsuń
  9. Firma zupełnie mi obca ale uwielbiam testować nowości i to jeszcze takie do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia