23 listopada 2017

Nowości kosmetyków kolorowych / Makeup Revolution / Catrice

Właśnie dziś dotarło do mnie moje wspaniałe zamówienie z drogerii internetowej ezebra.pl.
Przyznam Wam się po cichu,że po raz pierwszy robiłam tam zakupy,ale jestem mega zadowolona.
Produkty fabrycznie zapakowane,dzięki temu mamy pewność,że nikt przed nami nie otwierał naszych produktów i co gorsze nie maczał tam swoich paluchów. Realizacja zamówienia, przebiegła sprawnie, niestety szybkości wysyłki przez sklep pozostawia wiele do życzenia...no ale przed złożeniem zamówienia mamy podany czas oczekiwania na przesyłkę, więc nie ma co się spinać.
Dziś mały przegląd perełek o których słyszałam i które chciałam wypróbować.
A co w zamówieniu?
tym razem są to nowości kolorowe marki Makeup Revolution oraz Catrice
Makeup Revolution rozświetlacz Unicorns heart / znany i lubiany jednorożec.
Makeup Revolution płynny rozświetlacz champagne
Makeup Revolution pomadka amazing nude
Catrice retouch  jest to korektor rozświetlający 010
To już wszystkie moje nowości,które znalazły się w tym zamówieniu.
Czytajcie bloga, bo za jakiś czas o nich recenzje.
Kochani może Wy znacie już te perełki i macie o nich swoje zdanie, chętnie je poznam..Piszcie w komentarzu.


Pozdrawiam -Kasia-

15 komentarzy:

  1. Jak nie za często używam to tutaj rozświetlacz champagne mnie zaciekawił i będę czekać na wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego rozświetlacza jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kusi mnie ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie używałam tych kosmetyków, więc czekam na Twoją opinię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe nowości. Najbardziej zainteresował mnie rozświetlacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozświetlacz w płynie wydaje się bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tego rozświetlacza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię makeup revolution. Miałam dwie świetne paletki cieni

      Usuń
  8. Mam gdzieś tą samą pomadke, ale uzywalam ją tylko raz i nie bardzo przypadła mi do gustu. Za to unicorn muszę sobie kupić bo daje fajny efekt rozswietlenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze stamtąd nie zamawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusi mnie ten rozświetlacz MUR :)
    Dołączam do grona obserwatorów, z przyjemnością będę wracać na Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne są te rozświwtlacze makeup revolution ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też zakupiłam ten rozświetlacz płynny ale jeszcze go nie używałam, trochę się boję hehe:D

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia