16 stycznia 2018

Kilka wspaniałych produktów / Dr Beta

Jeszcze W grudniu przed Świętami trafiła do mnie wspaniała paczka z produktami od Dr Beta.
Co znalazło się w moim pudełku zobaczcie sami,być może coś Wam się spodoba.
Trafił do mnie Żel JG z myriceliną, olejkiem jałowcowym i geraniowym.
Z serii przeciwcellulitowej.
Pierwszy mój kontakt wzrokowy z żelem nie należał do udanych.Niestety nie zachęcał mnie do niego ani kolor ani zapach.Jak wiecie jałowiec i geranium to specyficzne połączenie,które mi kojarzy się z kamforą.

W drugim etapie próbowałam do żelu przekonać się jego właściwościami. Gdyż jak możemy przeczytać,żel ma zadanie wyraźnie redukować cellulit,poprawić napięcie skóry u osób skłonnych do wahań wagi, dobrze wchłaniać się w skórę nadając jej miękkość i sprężystość oraz przyjemny zapach.O ile o zapachu już pisałam,to cała reszta jest u mnie w dalszych testach.
Używam żelu tak jak jest tu napisane, czyli 2 razy dziennie wmasowując w miejsca z pomarańczową skórką.

Kolejny produkt w moim pudełku,to Mleczko do demakijażu i oczyszczania skóry z serii różanej.
O serii różanej niedawno pisałam wam TUTAJ
Dziś do mojej serii dołączyło jeszcze mleczko.
Zapach ma przepiękny i delikatny,zresztą jak cała seria różana,która zawładnęła moim sercem.

Kolejnym produktem,dla mnie całkiem nowym z mojego pudełka jest olejek eteryczny do aromaterapii Vapomix FS-1 "na święta" 9 ml
Są to 100% naturalne olejki eteryczne wykorzystywane do
kąpieli: 10-15 kropli nalewamy do wanny wypełnionej wodą.
w masażu: 2-6 kropli w łyżce stołowej roślinnego oleju do masażu.
w kominku aromaterapeutycznym: 10-15 kropli nalewamy do miseczki wypełnionej wodą.

Póki co będę testować w kąpieli.Niestety w pokoju mam storczyki,które nie znoszą zapachów,więc kominek aromaterapeutyczny u mnie odpada.

W pudełku znalazłam jeszcze Tonik Ti z zieloną herbatą do pielęgnacji skóry tłustej z trądzikiem.
Jako,że jestem posiadaczką skóry suchej i wrażliwej,niestety tonik od razu zgarnęła moja chrześnica,jeszcze przed zrobieniem zdjęcia.

I jak spodobało wam się coś z mojego pudełka ?O czymś chciałybyście przeczytać?

Jeśli natomiast chciałybyście bliżej zapoznać się z produktami zapraszam na stronę producenta  http://www.drbeta.pl/

6 komentarzy:

  1. Mnie zaciekawił Żel JG z myriceliną, olejkiem jałowcowym i geraniowym.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie spotkałam się jeszcze z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marka sama w sobie gdzieś mi minęła ale osobiście nigdy nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia