17 stycznia 2018

Naturalnie z pudełka / Styczeń

Zapewne jak większość z was również i ja uwielbiam kosmetyki naturalne, zarówno te do pielęgnacji twarzy i ciała jak i również kosmetyki kolorowe.
Nie tak dawno temu zdecydowałam się zamówić swój pierwszy w życiu box. Po głębszej analizie zdecydowałam,że będzie to "Naturalnie z pudełka"
Po zamówieniu pudełka w Grudniu, ciekawość moja zatem nie znała granic, ciągle błądzące myśli i pytania co w nim będzie i czy kosmetyki te spełnią moje oczekiwania, no i najważniejsze pytanie,czy akurat będą dedykowane i odpowiednie dla mojego typu skóry, co jeśli nie?
Dziś już znam odpowiedzi na moje pytania,bo właśnie dziś przyszło zamówione przeze mnie pudełko, więc z czystym sumieniem mogę wam je przedstawić.
Gotowe jesteście na przegląd styczniowego pudełka? Jeśli tak to zapraszam.
W styczniowym pudełku znalazłam cztery pełnowymiarowe kosmetyki i trzy próbki, kilka ulotek i kopertę z dwoma kartkami w środku i opisem produktów,które zawiera pudełko.
Harmonique - krem do twarzy przeciwzmarszczkowo wygładzający.
Bogaty krem do twarzy o działaniu przeciwzmarszczkowym i wygładzającym.Nowość i absolutny Hit styczniowego pudełka.
Jestem go bardzo ciekawa i już od dziś wieczór zaczynam jego testowanie.

Go Cranberry - Żel do higieny intymnej
Łagodny żel przeznaczony do codziennej pielęgnacji i higieny intymnej. Chroni i oczyszcza okolice intymne,pomagając zachować odpowiednie pH
Co do tego kosmetyku mam mieszane uczucia,ponieważ nie lubię zmieniać produktów do mycia okolic intymnych,więc nie wiem czy się polubimy,od lat używam emulsji Lactacyd. Ale niewatpliwie dam mu szansę.
Polny warkocz -  nawilżająca esencja z mleczkiem pszczelim - tonik do cery suchej.
Bardzo cieszy mnie fakt,że trafił mi się kosmetyk przeznaczony akurat do mojego typu cery,bo nie ukrywam,że zamawiając pudełko obawiałam się właśnie kosmetyków dedykowanych innym typom cery niż moja.Na szczęście to pudełko trafiło do mnie idealnie.


Manufaktura Mewa - ręcznie wyrabiane mydło - Trawa cytrynowa
Choć w styczniowym pudełku znalazły się trzy rodzaje mydełek:
Geranium, trawa cytrynowa i czarny węgiel.
Na moje pudełeczko przypadło mydełko z trawą cytrynową, które przepięknie pachniało jeszcze przed otwarciem mojego pudełeczka.Myślę,że się polubimy, choć będę wyczekiwała również opinii o pozostałych wymienionych przeze mnie mydełkach,które przypadły na wasze pudełka.
Harmonique próbka kremu nawilżająco - ochronnego / Go Cranberry - próbka kremu do pielęgnacji delikatnej skóry szyi i dekoltu / Go Cranberry - próbka odżywczo wygładzający krem pod oczy. Nie przepadam za próbkami,ale skoro są,to są.

Co myślicie o styczniowym "naturalnie z pudełka"? Podoba Wam się? a może coś przypadło wam szczególnie do gustu? Za jakiś miesiąc będziecie mogły przeczytać recenzję o tych kosmetykach.
Pozdrawiam Kasia

30 komentarzy:

  1. chyba najbardziej ciekawi mnie produkt z polny warkocz - o marce czytam ostatnio same pozytywy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa marka. Nie widziałam wcześniej tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się,że będę je mogła przetestować,bo również nie znam żadnego z tych kosmetyków

      Usuń
  3. Dostałam krem Harmonique z Chillboxem. Po pierwszym użyciu dostałam koszmarnych czerwonych plam na policzkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem użyłam już wczorajszego wieczora,na szczęście u mnie nic takiego nie wystąpiło.

      Usuń
  4. Mnie najbardziej ciekawi krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze ze nie zamówiłam, bo ten żel do higieny intymnej już miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak najbardziej zawartość fajna :) polny warkocz uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również zamawiałam pudełeczka, ale o takiej firmie nie słyszałam. Chętnie bym sprawdziła, jak skończę roczną subskrypcję :D

    Zapraszam też do mnie http://typowakaryna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Marka Polny warkocz ciekawi mnie od dłuższego czasu, więc z toniku na pewno bym się ucieszyła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Go Cranberry mnie zainteresowało, kiedyś czytałam dużo dobrego o tej marce

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnego z tych produktów, ale wydają się ciekawe ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo coś więcej napiszę o tych produktach.
      Zapraszam do odwiedzin.

      Usuń
  11. Ja akurat nie przepadam za tymi boxami-niespodziankami, ale zawartość Twojego pudełeczka jest nawet fajna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze pudełeczko,czekam jeszcze na drugie z lutego. Zobaczymy czy będzie równie fajne

      Usuń
  12. Nie znam żadnego z tych produktów :) To mydełko, a właściwie to jego zapach bardzo mnie zainteresował :)
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ani jednego z tych produktów nie znam :D Bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też z tych kosmetyków nic wcześniej nie gościło u mnie,więc fajnie,że mogę je poznać

      Usuń
  14. Nawet ciekawa zawartość tego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda,też ucieszyła mnie jego zawatrość

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo przypadło do gustu to pudełeczko

      Usuń
  16. Bardzo lubię kosmetyki GoCranberry :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się spoko. Może wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam to pudełeczko i jestem zadowolona z zawartości :)
    Obserwuję i Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia