01 kwietnia 2018

SERDUSZKO ROZŚWIETLAJĄCE MAKEUP REVOLUTION, I HEART MAKEUP - UNICORNS HEARTS

Nowe wypiekane serduszko Makeup Revolution, to przepiękny rozświetlacz do twarzy Unicorns Hearts (czyli jednorożec).Na pierwszy rzut oka wydaje się być zbyt chłodny, u mnie ma on dwa zastosowania.
Używam go jako cienie do powiek, gdzie znakomicie się sprawdza (jeśli lubicie oczywiście jasne odcienie perłowo-rozświetlające). Użyte z bazą,są oczywiście bardziej wyraziste i dłużej trzymają się na powiekach.
Innym razem używam go zgodnie z jego przeznaczeniem, jako rozświetlacza. Choć z początku przerażały mnie jego kolory, ale okazało się,że kolorki zmieszane wszystkie razem na twarzy prezentują się bardzo fajnie. Ze względu na chłodne odcienie rozświetlacz pozostawia kolor srebrnej poświaty, użyty w odpowiedniej ilości całkiem ładnie się prezentuje.

11 komentarzy:

  1. Przepięknie kolory, ja chyba też używała bym jako cieni

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym go przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki 💙 Pozdrawiam i zapraszam www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi się podoba, ale za chłodny jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. takich produktów nie używam, ale bardzo mi się podoba to serduszko.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne kolory, ja też bym ich używała jako cienie do powiek

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam i macałam próbnik. Ciekawie wyglada ale efekt jak na rozświetlacz jest średni . Skoro kolory sie nie nadają do rozświetlenia twarzy i jeszcze on nie spełnia swojego zastosowania to po co kupować ? Oczywoscie kupiłabym dla kolekcji 😂 ale jak dla mnie nie sprawdził sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam,że kolor rozświetlacza jest chłodny,ale używam go również zgodnie z jego przeznaczeniem, więc, nie wiem gdzie wyczytałaś,że kolory jego nie nadają się do rozświetlenia twarzy :) Chyba,że to twoje osobiste zdanie,to ok :)

      Usuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia