Moje nowe zakupy

Witajcie!
Dziś post troszkę nie co inny,ale może Wam się spodoba.
Od jakiegoś czasu, tak co dwa miesiące dla swoich pracowników zakład robi tzw wyprzedaż.Są to ubrania  ze zwrotów (reklamacji)
Niektóre są uszkodzone,niektóre normalnie pełnowartościowe.Są w bardzo niskich cenach i czasami można znaleźć coś bardzo fajnego.Ja niestety nie jestem ich pracownikiem,więc na taką wyprzedaż iść nie mogę.Ale moja znajoma,która tam pracuje chodzi i czasem coś fajnego za niewielką cenę mi przyniesie.

A oto moje ostatnio upolowane ciuszki:

Kurtka wełniana na podszewce,ciepła,elegancka.
Pełnowartościowa.Kupiłam ją za 10 zł






Elegancki żakiet lniany,kolor jasny beż .Produkt również pełnowartościowy,kupiłam go za 10 zł



Sweter długi z rogami na jeden guzik.Granatowy również kupiłam go za 10 zł

Przepraszam za niezbyt udane zdjęcia,ale coś kiepsko już mój aparat zdjęcia robi.Za jakiś tydzień będę miała nowy aparat to zrobię zdjęcia jeszcze raz ,na pewno będą zdecydowanie lepsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.
Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostaniesz tutaj na dłużej.
W między czasie możesz dołączyć do followersów na instagramie, lub dodać mojego bloga do obserwowanych.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm
Copyright © 2014 Kosmetyczna Przystań , Blogger