24 grudnia 2014

Kapsułki MegaRed / Kampania Streetcom

Witajcie!! Dziś radosny dzień bo dostałam się do mojej pierwszej kampanii od Streetcom MegaRed... Przed Świętami przyszła do mnie paczka.Co zawierała,możecie zobaczyć, poniżej.
Więc Kochane zaczynamy testowanie..
Zdrowy organizm potrzebuje zdrowego serca, a zdrowe serce potrzebuje kwasów tłuszczowych Omega-3.* Nowy MegaRed Krill Oil to bogate źródło kwasów tłuszczowych Omega-3, niezbędnych dla zdrowia serca. Co więcej kwasy Omega-3 w oleju z kryla Megared mają taką samą budowę jak błony otaczające komórki naszego ciała. Właśnie dlatego pokochasz MegaRed: Źródło kwasów Omega-3 nie wytwarzanych przez organizm Bez rybiego zapachu i posmaku 1 kapsułka dziennie
Paczka,którą dostałam jest rewelacyjna. Sześć opakowań po 60 kapsułek.
Jedno opakowanie dla mnie i 5 opakowań dla przyjaciół i znajomych. Do tego 12 wyśmienicie opracowanych graficznie ulotek z informacjami o MegaRed.
Ucieszyłam się bardzo,gdyż od lat mam problemy z podwyższonym poziom cholesterolu we krwi.
Więc pomyślałam,że może dzięki suplementowi diety MegaRed w końcu uda mi się zapanować nad moim złym cholesterolem.
Używam już kapsułek od 19 dni.
Co mogę po tym czasie powiedzieć?
A no to iż opakowanie jest wykonane bardzo elegancko, dobrze zabezpieczone przed pierwszym użyciem.
Wszelkie informacje znajdują się na wieczku, po otworzeniu opakowania, nie czułam żadnego rybiego zapachu.
Kapsułki są rzeczywiście małe, co mi akurat ułatwia połknięcie, gdyż zazwyczaj miałam z tym problem. Po tym czasie jak na razie, nie zauważyłam u siebie żadnych skutków ubocznych, ani żadnego złego samopoczucia.
Mam więc nadzieję, że po skończonej kuracji będę mogła się Wam pochwalić choćby zmniejszonym poziomem cholesterolu, ale Kochani suplement ten jak już z pewnością zauważyliście po zdjęciach i informacjach, nie jest tylko na cholesterol ale i na sprawnie działające nasze serce, oraz na prawidłowe działanie naszego ciśnienia tętniczego krwi.
Zdjęcia nadesłane przez testujące koleżanki
Koleżanka Aneta:"Jestem zadowolona z suplementu diety.Stosuję go od jakiegoś czasu i mam nadzieję,że wspomoże mój organizm".

4 komentarze:

  1. no mi się jeszcze nie udało u nich nic testować :( a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Krejzolcia90 Ja dopiero uczestniczę w pierwszej kampanii od Streetcom.Więc czekaj cierpliwie.Może znajdzie się i kampania dla Ciebie..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia