Woda termalna Avene

20:00:00 blogujemy testujemy 2 Komentarzy

Witam!! W ten piękny niedzielny i upalny dzień.Dziś postanowiłam naładować akumulatory i wypocząć zarówno psychicznie jak i fizycznie. Nie ma nic lepszego niż wylegiwanie się na słoneczku.Ale nie wyobrażam sobie przeżyć takiego upału bez wody termalnej.
Zatem post dzisiaj o wodzie termalnej Avene,którą kupiłam jakiś czas temu w promocji aptecznej.Na takie upały jak znalazł.
Woda chyba jak każda tego typu jest w areozolu. Łatwo jest nią spryskać ciało.
Koi naczynkową i podrażniona skórę.Idealnie chłodzi i doskonale nawilża.Ale niestety na krótko.Po użyciu,za chwilę mamy ochotę spryskać się nią ponownie.Jednak warto w takie upały oprócz tradycyjnej wody do picia  mieć ja  zawsze pod ręką.Szkoda tylko,że nie trafiłam na mniejsze opakowanie,bo ta wejdzie tylko do większej torebki.

A Wy używacie wody termalnej w takie wysokie temperatury?
A może macie jakieś inne ulubione ? Podzielcie się swoją opinią

Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

2 komentarze:

  1. Mam zamiar sprawić sobie jakąś wodę termalna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam,czasami trzeba się ochłodzić

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm