12 października 2015

Poniedziałkowy relaks

Dziś nieco inny relaks.
Na dworze buro i ponuro,cały czas pada,więc co by nie popaść w depresję,pozwoliłam sobie na krótką chwilę przyjemności.
Dziś uczta dla duszy a nie ciała, małe odprężenie przy słodkościach.Wiem...wiem zaraz powiecie kalorie..ech...ale od czasu do czasu trzeba zrobić ucztę dla podniebienia.
Wczoraj zajrzałam do mojego ulubionego miejsca jakim jest Karmello Chocolatier - kawiarnia i pijalnia czekolady.
Karmello to synonim wyjątkowych smaków ukrytych w najdoskonalszej czekoladzie.


 Wspaniały deser Tiramisu,ale warto też spróbować innych,bo wszystkie są doskonałe





P.S Nie jest to żadna forma reklamy,a tylko moja subiektywna opinia.
Przedstawiam to co lubię.Wszelkie koszta ponoszę sama.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia