Poniedziałkowy relaks

Dziś nieco inny relaks.
Na dworze buro i ponuro,cały czas pada,więc co by nie popaść w depresję,pozwoliłam sobie na krótką chwilę przyjemności.
Dziś uczta dla duszy a nie ciała, małe odprężenie przy słodkościach.Wiem...wiem zaraz powiecie kalorie..ech...ale od czasu do czasu trzeba zrobić ucztę dla podniebienia.
Wczoraj zajrzałam do mojego ulubionego miejsca jakim jest Karmello Chocolatier - kawiarnia i pijalnia czekolady.
Karmello to synonim wyjątkowych smaków ukrytych w najdoskonalszej czekoladzie.


 Wspaniały deser Tiramisu,ale warto też spróbować innych,bo wszystkie są doskonałe





P.S Nie jest to żadna forma reklamy,a tylko moja subiektywna opinia.
Przedstawiam to co lubię.Wszelkie koszta ponoszę sama.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.
Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostaniesz tutaj na dłużej.
W między czasie możesz dołączyć do followersów na instagramie, lub dodać mojego bloga do obserwowanych.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm
Copyright © 2014 Kosmetyczna Przystań , Blogger