SUPER-PHARM / PROMOCJA MAKIJAŻOWE SZALEŃSTWO

15:40:00 blogujemy testujemy 9 Komentarzy


Dziś dobiega końca makijażowe szaleństwo w Super-Pharm z kartą lifestyle
Czy skorzystałyście z okazji i zniżki -50% na kosmetyki do makijażu?
Promocja trwała od 22.09.2016 -2.10 .2016 
Ja zakupiłam kilka produktów mojej ulubionej marki Bourjois Paris
A Wy skusiłyście się na jakieś produkty w ramach tej promocji? Czy czekacie na promocję w Rossmanie?

Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

9 komentarzy:

  1. Ja planuję zakupy na promocji w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wybieram się do Rossmana ale w Rossmanie nie ma cieni mineralnych Bourjois,dlatego skorzystałam też z promocji w SuperFarm

      Usuń
  2. Szkoda że nie mieszkam już w Polsce, bo same promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam teraz bardzo duże zapasy i w sumie nic nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę,u mnie nigdy nie ma za dużo kosmetyków kolorowych

      Usuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm