20 grudnia 2019

BurnActive - Innowacyjny spalacz tłuszczu

BurnActive / Suplement diety przeznaczony jest dla współczesnych kobiet, poszukujących odpowiednio dobranych składników wspierających procesy odchudzania.

Do tej pory w swoim życiu stosowałam wiele preparatów tego typu, oczywiście z różnym skutkiem i opinią o nich. Po dotychczasowych doświadczeniach z suplementami diety straciłam nadzieję, że mogą one w czymkolwiek pomóc.

W suplemencie diety BurnActive skład okazał się mega fajny, więc nie bałam się ich używać.
Kapsułki przyjechały do mnie w opakowaniu standardowym do pakowania tego typu suplementów diety. Produkt ma postać fasolkowatych kapsułek, dosyć łatwych do połknięcia.
W opakowaniu znajduje się 30 kapsułek, produkt więc wystarcza na miesiąc kuracji.

Poniżej kilka informacji ze strony producenta BurnActive, na którą serdecznie zapraszam

MOC AKTYWNYCH SKŁADNIKÓW W PROCESIE SPALANIA TKANKI TŁUSZCZOWEJ:

PIPERYNA to składnik pieprzu, który nie tylko nadaje mu ostry, piekący smak, ale również posiada właściwości odchudzające. Piperyna bowiem wzmaga proces termogenezy i lipolizy, oczyszcza organizm, działa antybakteryjnie, działa moczopędnie
i pobudza do szybszego pozbywania się produktów przemiany materii.

ZIELONA HERBATA poprawia krążenie i procesy trawienne, obniża poziom złego cholesterolu, eliminuje problemy żołądkowe i wzdęcia, chroni przed skokami cukru we krwi. Wykazuje działanie antybakteryjne, a także przyspiesza metabolizm i spalanie tkanki tłuszczowej, oraz pomaga zwalczyć uczucie łaknienia.

GUARANA to roślina z Południowej i Środkowej Ameryki, której nasiona za sprawą dużej zawartości kofeiny wykazują właściwości pobudzające i odchudzające. Guarana zwiększa spalanie tkanki tłuszczowej i wydatkowanie energii, co w rezultacie prowadzi do redukcji masy ciała.

PIEPRZ CAYENNE dzięki wysokiej zawartości kapsaicyny przyspiesza przemianę materii, pobudza komórki żołądka do produkcji korzystnych soków ochronnych, wspomaga proces trawienia oraz likwiduje wzdęcia. Ponadto wspomaga leczenie wrzodów układu pokarmowego.

CHROM to pierwiastek, który przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej oraz hamuje napady wilczego apetytu. Ponadto pozwala utrzymać w normie poziom cholesterolu,
a także bierze udział w procesach przemiany materii, a przede wszystkim pobudza trzustkę do produkcji insuliny i uczestniczy w przemianie węglowodanów i białek.

Efekty i moja opinia
Na opakowaniu kapsułek zabrakło mi informacji o tym jak spożywać suplement diety.
Z doświadczenia jednak wiem że tego typu preparaty najlepiej spożywać podczas śniadania popijając go znaczną ilością czystej wody.
Jak wiecie zapewne tego typu preparatów nie powinno popijać się herbatą, sokami czy tym bardziej napojami gazowanymi.
Początkowo po zażywaniu kapsułek kręciło mi się w głowie, tłumaczyłam to po prostu tym, że organizm nagle zaczyna się doładowywać składnikami innymi niż w codziennej diecie.
Jestem skłonna do aktywności fizycznej, a produkt po dłuższym stosowaniu dawał mi niesamowitego kopniaka i mnóstwo energii do działania. Po minięciu chwili, zawroty głowy ustawały.
Na co dzień jestem osobą dość aktywną fizycznie, jednak wiem, że same kapsułki nie przyczyniły się do poprawy mojej sylwetki.
Za plus uważam to, że naprawdę dają kopa energii, co na pewno przydaje nam się przy wykonywaniu ćwiczeń na siłowni czy też bieganiu w terenie. Skład jest naturalny więc nie ma obaw o skutki uboczne.
Dlatego Serdecznie polecam..

18 komentarzy:

  1. Ogólnie nie jestem za takimi suplementami. Wolę jednak dłużej czekać na efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to się boję takich suplementów,
    nie wiem co one naprawdę robią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że u Ciebie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam podobny suplement, ale myślę, że wszystko trzeba łączyć z ćwiczeniami, bo inaczej nie widać efektów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o odchudzanie, to wolę jednak zyskać efekt przy regularnych ćwiczeniach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem za stosowaniem suplementów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawroty głowy, to mnie odstrasza od razu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie stosowałam takiej suplementacji. Po zapoznaniu się ze składem myślę, że produkt jest warty polecenia :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie stosowałam taki suplematów. Też nie czułam potrzeby odchudzania, więc w moim przypadku kompletnie się przyda.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  10. z suplementów to biorę jedynie kolagen czy jakieś witaminki c itp
    z takimi specyfikami nie miałam przyjemności :D

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba mialam go kiedys ale ciezko mi przelykac takie wieksze;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie korzystam z takich suplementów. Skład mnie jakoś nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś sceptycznie zawsze podcbhodziłam do takich 'spalaczy tłuszczu' , zdecydowanie wolę zdrowe odżywianie i treningi :)
    A z suplementów byłam tylko witamine B12 i witaminę D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem zwolenniczką przyjmowania tego typu produktów, bez konsultacji z lekarzem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro polecasz to może mi sie przyda teraz po świętach...
    Samych przyjemności w dalszej części świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Boję się tego typu specyfików. Jakoś mimo podanego składu, obawiam się tego co jest w środku. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie stosowałam takich suplementów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy suplement i fajnie, że daje takiego energetycznego kopa :) Wielki plus za skład, bo nie dość, że naturalny, to jeszcze całkiem interesujący ;)

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia