04 stycznia 2020

Kawa smakowa & zwykła mała czarna

Witajcie Kochani. No i mamy weekend, trochę przedłużony. Tyle wolnego ostatnio było, że teraz ciężko będzie mi wrócić do normalnego rytmu życia i pracy. A Wy też mieliście tyle wolnego od świąt? czy raczej musieliście gnać do pracy między świętami? Widzieliście już w biedronce rozpuszczalne kawy smakowe Cafe d'or?

Ja niedawno wyczytałam o nich na jakimś forum i koniecznie postanowiłam je spróbować. Kupiłam na próbę smak czekoladowy i mój ulubiony waniliowy i powiem Wam że nawet dają radę i są mega smaczne. W ofercie sklepu są jeszcze dostępne dwa smaki: orzechowy i marcepanowy, ale ich jeszcze nie próbowałam. A dziś witam się z Wami moją ulubioną kawą carmelową nescafe Dolce Gusto A Wy macie ochotę na kawę?lubicie wypić smakową? Czy wolicie zwykłą małą czarną?

13 komentarzy:

  1. Waniliową lubiłam :) Nie wiedziałam, że jest także o smaku czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię waniliową kawę. Pychota.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piłam już kawy smakowe, ale jednak wolę czarną bez żadnych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piłam kiedyś kawę "irish cream" ale z innej firmy. Ogólnie Nie Jestem kawoszem ale fajnie, że biedronka ma takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie piję kawy w ogóle, a mój chłopak tylko tradycyjną, parzoną. Nie jestem na bieżąco z nowościami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kawy nie lubię, ale za to Mój Ukochany uwielbia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Typowo smakowej jeszcze chyba nie piłam. Czasami dodawałam sobie do kawy amaretto albo syrop klonowy, ale to zdecydowanie rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię od czasu do czasu napić się kawy smakowej, jednak najczęściej pijam rozpuszczalną, z dużą ilością mleka. Jakoś sam smak kawy nie do konca mi pasuje albo nie trafiłam jeszcze na odpowiednią ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przez kilkanaście miesięcy nie mogłam zachwycać się smakiem tego wspaniałego napoju, ale teraz kiedy otrzymałam już od lekarza dyspensę, chętnie delektuję się malutkimi filiżankami kawy, zwłaszcza z dodatkiem różnych suszonych owoców, choćby skórki pomarańczy, czy cytryny. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupowałam przez pewien czas te smakowe kawy z Biedry i trzeba przyznać, że są bardzo smaczne, ale po czasie doszłam do wniosku, że są za słabe i za szybko się kończą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię te kawy smakowe z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze to tak średnio mi smakują smakowe kawy o wiele bardziej wolne kawę 100% arabica.

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia