18 stycznia 2022

Dziewczyna rajdowca - recenzja





"Dziewczyna rajdowca"  to pierwszy tom dylogii "Bez ograniczeń" 
Madeleine jest główną bohaterką nowości, która pojawiła się w popularnej księgarni internetowej Taniaksiazka.pl Zacięta pasjonatka wyścigów samochodowych, uwielbia podnosić sobie w ten sposób poziom adrenaliny. Pomimo swojej pasji, nie toleruje rajdowców, gardzi nimi. Początkowo bardzo zastanawiało mnie, czemu osoba która kocha wyścigi, nie lubi osób które to robią, było to dla mnie niezrozumiałe. Do czytując książkę do końca na pewno poznacie przyczynę takiego zachowania. Historia lubi zataczać krąg i w mieście Austin, w którym rozgrywa się akcja pojawią się on - legendarny rajdowiec -  Jax Neison.

Pewnego dnia bohaterowie wpadają na siebie. Biorąc pod uwagę ich temperamentny charakter dochodzi między nimi do rywalizacji i wyścigu. Dziwnym trafem wygrywa Madeleine. Od tamtej pory zaczynają się dziać na prawdę fajne sceny w książce. Dziewczyna która zaimponowała rajdowców, wzbudziła jego zachwyt i chęć poznania.
Czy bohaterka będzie chciała kontynuować znajomość?
Jakie powody targają bohaterką?
Co ukrywa dziewczyna?

Kolejna cudowna książka, która wciągnęła mnie historią od pierwszych jej stron. Nie sądziłam że romanse będzie mi się czytać tak lekko i przyjemnie. Powiem szczerze że mam ochotę robić to częściej.

Świetna lekko napisana historia romansu, dwóch młodych ludzi sprawia że chce się ją czytać do samego końca. Bardzo dobrze wpleciony został wątek wyścigów, który nadaje pędu całej historii i dodatkowej adrenaliny. Czytając książkę można na prawdę przenieść się do świata miłości i fantazji. Nie pomyślcie że to typowy romans. Z tym się nie zgodzę. To jest książka od miłości, ale nie usłanej różami, tylko takiej prawdziwej, jakiej dotykamy każdego dnia.
Tak jak w życiu tak i w opowieści znajdziecie wątki pozytywne i negatywne. Dzięki czemu książka zyskuje ogromne szanse na dotarcie do ogromnej ilości ludzi.
Moim zdaniem książka jest absolutnie warta przeczytania, ja z zamkniętymi oczami przeczytała bym ją chętnie jeszcze wraz. Ciekawa opowieść, fabuła, wątek który uwielbiam. Jak dla mnie rewelacja.
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia