03 grudnia 2020

Recenzja książeczki dla dzieci - „Tuli Tuli, opowiada kto gdzie mieszka – Jeżyk z parku”

 Witajcie!


Za oknem zrobiło się jesiennie, liście spadają z korony drzew, mieni się wszystko pięknymi kolorami brązu, czerwieni, pomarańczu i żółci. Pięknie te kolory wyglądają gdy są jeszcze dodatkowo skąpane w słońcu. Tą porą roku chętniej sięgamy po książki i nowości wydawnicze. Dziś u mnie  recenzja książeczki dla dzieci  Zofii Staneckiej „Tuli Tuli, opowiada kto gdzie mieszka – Jeżyk z parku” wydana przez wydawnictwo Nasza księgarnia.





𝕆 𝔸𝕦𝕥𝕠𝕣𝕔𝕖


Zofia Stanecka to dość znana polska pisarka dziecięca. Córka Ireneusza Gugulskiego, nauczyciela polonisty i Cecylii Baum, nauczycielki i bibliotekarki. Jako nastolatka przyjaźniła się z pisarką Ireną Jurgielewiczową, której to poświęciła swoją książkę „Świat według dziadka”


𝕆 𝕂𝕤𝕚ąż𝕔𝕖


Cała seria książki ”Tuli, tuli, opowiada kto gdzie mieszka” to pięknie zilustrowane książki w tekturowej formie. Książki edukacyjne, które możemy czytać naszym kilkulatkom, aby lepiej poznały świat, uniwersalne po które sięgają również starsze dzieci. Ilustracje Magdaleny Kozieł – Nowak są po prostu cudowne i fantastycznie wykonane, na pewno skradną nie jedno serce i na pewno nie jedna osoba odrzeknie: WOW!. 

Fabułą książki jest interesująca opowieść o  małym jeżyku i jego mamie. Przedstawienie świata z perspektywy kolczastego stworzenia. 


ℙ𝕠𝕕𝕤𝕦𝕞𝕠𝕨𝕦𝕛ą𝕔


W mojej osobistej ocenie pozycja jest warta przeczytania, książka nie ma bariery wiekowej i zarówno ja jak i moje dziecko mieliśmy niezły ubaw czytając tą książeczkę. Świetne ilustracje dodatkowo zachęcają dzieci do słuchania opowieści i rozwijają umiejętności poznawcze. Mam nadzieję że i nam kiedyś uda się spotkać takiego jeża. Dzieci chętnie śledzą jego przygody przy okazji poznając wiele ciekawostek przyrodniczych.

Kochani książka dostępna na TaniaKsiazka.pl


Serdecznie polecam.

2 komentarze:

  1. Tuli, tuli <3 brzmi słodko :D myślę, że ta książka zwróciłaby moją uwagę w sklepie :D

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia