04 września 2014

Regenerum do włosów z apteki

Muszę się przyznać,że bardzo często farbuję włosy,co się z tym wiąże są bardzo zniszczone,przesuszone i wypadają.Bardzo długo szukałam dobrych odżywek do włosów.Stosowałam naprawdę wiele marek tańszych i droższych,ale włosy wypadały dalej.Ostatnio kupiłam w aptece Regenerujące Serum "Regenerum".Pomyślałam sobie,pewnie będzie taka sama jak wszystkie,ale ku mojemu zaskoczeniu działa.. włosy przestały wypadać.Coraz mniej jest ich na podłodze i na dywanie podczas odkurzania..Jeśli zatem macie problem z wypadaniem włosów,to spróbujcie kupić w aptece Regenerum do włosów.Może i Wy zobaczycie ten sam efekt u siebie na włosach co ja..

Jeśli macie jakieś doświadczenia i walkę z wypadającymi włosami..piszcie,chętnie poczytam wasze opinie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia