14 stycznia 2019

Świąteczna kolekcja / Jingle Bell

Witajcie Kochane
Czy wy tak jak i ja wyczekujecie z niecierpliwością na nowe limitowane kolekcje marki Bell, dostępne w sieci sklepów Biedronka?
Ja przyznam się Wam szczerze, że uwielbiam te kolekcje, jest to  już u mnie niemalże pewien rodzaj uzależnienia, bo z wielką niecierpliwością wyczekuję na te kolekcje i zawsze jestem mega ciekawa, co w nich się znajdzie.
Choć czasami nie są dla mnie trafione w 100%, to jednak, nie mogę oprzeć się pokusie, by je mieć w swojej kosmetyczce.
Ze Świątecznej kolekcji nabyłam jedynie puder oraz maskarę.
A co znajdziemy tym razem w całej w Świątecznej kolekcji #JingleBell

Ginger Contour Powder - puder o pięknym piernikowym zapachu do konturowania twarzy,
Przepiękny i dosyć delikatny kolor nadający się znakomicie do konturowania nawet bladych twarzy, ale jak wszędzie kochani trzeba znać umiar i nie przesadzać z nakładaniem, by nie narobić sobie nieładnych plam. Powiem szczerze, że przed zakupem bałam się trochę, czy nie będzie dla mnie zbyt ciemny. Niestety nie korzystam z testerów w sklepach, więc kupowałam go w ciemno, ale powiem szczerze, że było warto :)
Puder świetnie mi się nakłada, delikatnie i stopniowo podkreśla moje kości policzkowe, nałożony precyzyjnie nie powinien zrobić żadnej ciemnej plamy na buzi. Jestem naprawdę z niego zadowolona.

Ho Ho Ho! Mascara - intensywnie czarny tusz do rzęs, który idealnie je pogrubi, wydłuży i podkręci,

Opakowanie maskary swoim wyglądem nie odbiega od całej świątecznej kolekcji, szczoteczka jest dość gruba, przy moich cienkich i dosyć krótkich rzęsach, jest mi czasem ciężko precyzyjnie nią pracować.Tusz nie osypuje się i nie odbija na górnej powiece oraz nie skleja rzęs, co oceniam na duży plus. Po umalowaniu rzęsy wyglądają bardzo naturalnie, więc najbardziej z niego zadowolone będą dziewczyny, które preferują delikatny naturalny makijaż.

W kolekcji mogłyście znaleźć jeszcze
ChristMatt Liquid Lips Holly Fruit - płynna, matowa pomadka o dość intensywnie czerwonym odcieniu, przepięknie prezentuje się na ustach, jednak mnie nie udało się jej zdobyć.
ChristMatt Lip Contour - konturówka o intensywnym czerwonym kolorze, dosyć miękka, która świetnie współgra z  płynną matową pomadką ChristMatt Liquid Lips Holly Fruit (czytałam wiele o niej, ale jej nie posiadam, więc nie mogę się o niej wypowiadać)
Jingle Bling Lip Topper  Christmas Star - top coat o przepięknym złotym odcieniu, również nie dostępny w biedronce w której chciałam zrobić zakupy.

Niestety u mnie w Biedronce wszystko z tej kolekcji szybko się rozeszło, a Wam udało się upolować całą kolekcję?
A może coś szczególnie przypadło Wam do gustu z tej kolekcji ?
Chętnie poczytam Wasze opinie.

59 komentarzy:

  1. Widziałam tą kolekcję w Biedronce, szczególnie podobały mi się pomadki:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka z tej kolekcji była tylko jedna, intensywna czerwień

      Usuń
  2. Wspaniała kolekcja.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Puder brązujący ma bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten tusz, jednak u mnie się nie sprawdził. Jak dla mnie badziew.. :(

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja preferuję akurat delikatny makijaż, więc dam radę z tym tuszem :)
      Ale rozumiem,że różne mogą być odczucia co do tego tuszu, każda z nas ma inne o nim wyobrażenia.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo szybko się rozeszła, ja niestety nie upolowałam całej

      Usuń
  6. Zdecydowałam się na te same pordukty, też kupiłam sobie w grudniu tusz i bronzer. Bronzer jest świetny, a co do tuszu początkowo też miałam takie odczucia, że taki super delikatny, naturalny, ale potem trochę zgęstniał i stał się moim ulubieńcem! Dwie warstwy wyglądają pięknie, rzęsy są pogrubione, wydłużone, a przy tym perfekcyjnie rozdzielone!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda,bronzer świetny.
      Tusz zdecydowanie wolę delikatny, nie jest mi ładnie w zbyt mocno pomalowanych i posklejanych rzęsach, więc jestem z niego zadowolona, jedynie szczoteczka mogłaby być nieco inna.

      Usuń
  7. smakowita kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie lubie tusze Bell, ale tego nie miałam okazji testować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele opinii na blogach o nim czytałam negatywnych, jednak u mnie się sprawdza

      Usuń
  9. Taka kolekcja kosmetyków mogłaby zainteresować moją córkę, ciekawa jestem, czy zwróciła na nią uwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też jestem ciekawa na co zwróciłaby uwagę Twoja córka z tej kolekcji

      Usuń
  10. Ogólnie używam produktów Bell.Szczegolnie z podkładu z aloesem jestem zadowolona. Niestety tę kolekcję przegapiłam, a tusz wydaje się interesujący. Czy nie rozmazuje się szybko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego podkładu z aloesem ja jeszcze nie używałam, muszę go kupić. Tusz daje naprawdę delikatne wykończenie rzęs, nie rozmazuje się ani nie osypuje.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Takie prawdziwe świąteczne :) choć zapach ten jest bardzo mało wyrazisty

      Usuń
  12. Ja częściowo lubię Bell, bo niektóre z ich kosmetyków są cruelty free. Niestety, tylko niektóre :( Liczę, że marka kiedyś całościowo przejdzie na "jasną stronę mocy" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ależ uroczed, szkoda, że wcześniej nie widziałam ich, bo byłyby super na świąteczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze z niecierpliwością wielką wyczekuję tych kolekcji limitowanych biedronki :) Zawsze jest to mega niespodzianka, które bardzo lubię

      Usuń
  14. Nie używam kosmetyków tej marki. Wygladają kolorowo, ale nic więcej o nich nie wiem. Raczej jestem stała w stosunku do kosmetyków i trzymam sie jednej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakiej marce kosmetyków jesteś tak wierna?

      Usuń
  15. Mamy pełno kosmetyków od Bell, jednak tych nam brakuje :/ A szkoda, bo wyglądają cudownie, a bronzer przydałby nam się niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kolekcje limitowane, dlatego ja kupuję je na bieżąco bo później jest problem z ich dostępnością.

      Usuń
  16. Poluję na ten bronzer! Ale nie wiem czy jeszcze uda mi się go gdziekolwiek dostać..

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię kosmetyki BELL, ale akurat tej świątecznej kolekcji nie miałam okazji testować. nawet chyba już nie ma u mnie w biedronce . :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety to są kolekcje limitowane, więc są dopóki nie wejdzie kolejna kolekcja do sklepów lub do wyczerpania zapasów. Dlatego może już nie być nic z tej kolekcji u Ciebie w biedronce

      Usuń
  18. całkiem fajnie sie ona prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała się prezentuje jeszcze lepiej,jednak całej nie dostałam.

      Usuń
  19. Szkoda że już po świętach ale fajny zestawik na prezent pod choinkę. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny zestawik na cały rok w świątecznej szacie :)

      Usuń
  20. Trochę po świętach, ale nie ważne że szata świąteczna ale sluza również i po świętach! Sceptycznie jestem nastawiona do kosmetyków Bell, ale bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie jesteś przekonana co do kosmetyków Bell, to nic na siłę. Nie ma sensu się przekonywać. Sama musisz chcieć by coś ci się spodobało

      Usuń
  21. Pierwszy raz widzę ten zestawik! :)
    Marka Bell inspiruje mnie już od jakiegoś czasu, chyba muszę coś przetestować.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam te limitowane kolekcje, szkoda tylko,że nie zawsze całą kolekcję można dostać. Z niecierpliwością czekam już na kolejną :)

      Usuń
  22. Mnie się nie podoba ta kolekcja świąteczna, wolę kosmetyki z Bell z normalnej linii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No każdy ma prawo mieć swoje zdanie. Mnie się podobają kosmetyki z limitowanych serii jak i te z normalnej ogólnodostępnej

      Usuń
  23. Przepiękna jest szata graficzna tych kosmetyków.Widać, że to edycja świąteczna,idealna do stworzenia jedynego w swoim rodzaju świątecznego makijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak do prawda, szata graficzna przepiękna a i perełki również można w niej znaleźć

      Usuń
  24. Ta firmę znam już jakiś czas. Bardzo dobre są ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Och to bardzo fajna firma, mają super nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Puder o piernikowym zapachu.
    Zaciekawiłaś mnie. Będę musiała go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli uda Ci się go jeszcze gdzieś dostać, to naprawdę warto

      Usuń
  27. Kosmetyki chętnie bym przetestowała, ale opakowania nie skradły mojego serca swoim designem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycja a jakie opakowania skradną twoje serduszko?

      Usuń
  28. Piękna jest ta kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Całe szczęście przeoczyłam. Moja kosmetyczka i portfel są mi wdzięczni :)

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia