TTA Forever EDP

16:19:00 blogujemy testujemy 0 Komentarzy

Próbka perfum Firmy Avon Today Tomorrow Always Forever EDP

Od jakichś dwóch tygodni mam próbkę tych właśnie perfum.
Zapach jak dla mnie jest śliczny.Romantyczny.Bardzo kobiecy,z lekką nutą świeżości.Jest mieszanką kwiatową i co dla mnie ważne,po wywietrzeniu na skórze nie jest zbyt mocny i ordynarny,ale delikatny.Bardzo trwały.
Minusy:
-mogę przyczepić się tylko do ceny, trochę są drogie, chociaż często występują promocje na ten produkt.

Plusy:

-przepiękny zapach
-bardzo długo się utrzymuje
- wydajny

Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

0 komentarzy:

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm