21 września 2014

Plastry Compeed

Tydzień temu dostałam do testowania pierwszy produkt od SampleCity,są to plastry Compeed.
Niezmiernie się cieszę,bo z pęcherzami to ja niestety jestem za pan brat :(  Co nowe buty to i kilka nowych pęcherzy
Zatem czekajcie na recenzję..

Recenzja Plastra Compeed
Testowany produkt to plaster Compeed,który w moim przypadku bardzo dobrze się sprawdził..Założyłam go na pęcherz na pięcie,który zrobił mi się od nowych butów (w moim przypadku to norma) Plaster zdał egzamin w 99% Bardzo dobrze odizolował mój pęcherz od środków drażniących..Wygoił i wysuszył to co w nim zalegało.Skóra po pęcherzu ładnie przyschła..
Ja jestem zadowolona i z czystym sumieniem mogę polecić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia