26 listopada 2014

Talk Marketing / Rama z masłem

Przesyłka którą dostałam bardzo mnie zadowoliła,bo produkt ten zauważyłam już wcześniej na sklepowych półkach,ale nie miałam okazji go wcześniej wypróbować. Paczka prezentuje się znakomicie sami zobaczcie..


Opakowanie jest świetne,małe poręczne,przezroczyste,dobrze i estetycznie wykonane,wyróżniające się na sklepowej półce..Bardzo dobrze widoczna data przydatności do spożycia. Konsystencja ramy z masłem jest jak dla mnie odpowiednia dzięki czemu bardzo dobrze się rozsmarowuje na kanapkach. Ma bardzo delikatny, można by powiedzieć nawet aksamitny smak masła.Bardzo dobrze smakuje z każdym pieczywem. Zapachem przypomina świeże masło.
Więc od dzisiaj Rama kojarzy mi się tylko i wyłącznie z masłem...Zdecydowanie polecam !!
Teraz napisze kilka słów o Ramie z masłem i szczyptą soli. Wiele z Was pisało iż wam smakuje lepiej z solą niż sama rama z masłem..Mnie jednak nie powaliło na kolana.Jak dla mnie lekko za słone.Ale moi domownicy byli zachwyceni.Więc ile osób tyle smaków.Dla smakoszy soli będzie idealne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia