Wyniki rozdania

10:10:00 blogujemy testujemy 6 Komentarzy

Dzisiaj nadeszła pora, aby wyłonić zwycięzcę mojego pierwszego rozdania.Ci którzy bawili się razem ze mną, na pewno z niecierpliwością na ten post czekają.Mam jednak nadzieję,że zostaniecie ze mną dalej i nie uciekniecie po ogłoszeniu wyników.Długo zastanawiałam się,jak losować zwycięzcę,czy korzystając z popularnych karteczek i losować ręcznie,czy korzystać z automatu.Dziś wybór padł na automat.


Dziś zwycięzcą jest swiaturody
Gratuluję i zapraszam do kontaktu oraz wyboru kremu,który mam wysłać.

Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

6 komentarzy:

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm