14 lipca 2018

Avon True Colour / Nail Experts corrector pen / Zmywacz do paznokci we flamastrze

Niestety moje malowanie paznokci często kończy się na ubrudzonych lakierem skórkach, często musiałam wycierać nieprecyzyjnie nałożony lakier za pomocą patyczka kosmetycznego namoczonego w zmywaczu.
Przeglądając najnowszy katalog Avonu natknęłam się na zmywacz we flamastrze i postanowiłam go sprawdzić, więc go zamówiłam.

Jakiś czas temu przyszedł mój zamówiony pomocnik do zadań specjalnych, czyli zmywacz do paznokci we flamastrze, który precyzyjnie czyści niestarannie nałożony lakier wokół paznokci i skórek.
Zmywacz do paznokci we flamastrze pozwala mi w miarę szybko i precyzyjnie usunąć ślady lakieru z okolic skórek, jego lekko ścięta końcówka dociera tam gdzie dotrzeć powinna, w każdy zakamarek skórki i paznokcia. Bardzo dobrze radzi sobie z jasnymi kolorami, niestety z ciemnymi jest nieco gorzej, ale jeśli pocieramy nim nieco dużej wszystko dobrze schodzi. Nie jest dużych rozmiarów i dzięki specjalnej jego konstrukcji nie rozlewa się, więc możemy zabrać go ze sobą do torebki.


Ale żeby nie było tak kolorowo to napiszę,że mimo zalet, taki zmywacz ma również wady. Taką wadą niewątpliwie  jest  brak dodatkowych końcówek na wymianę w zestawie, bo jeśli jedna nam się zabrudzi od ciemnego lakieru, to nie mamy możliwości jej wymiany, co w konsekwencji, może nam brudzić skórki przy próbie kolejnego jego użycia. Drugą wadą produktu jest jego zbyt wysoka cena,  w Avon za taki zmywacz zapłacimy 28 zł
Mimo wszystko nadal uważam,że jest to fajny i przydatny produkt w kobiecej kosmetyczce, bo usuwa lakier ze skórek o wiele lepiej niż patyczek namoczony w zmywaczu.


Używacie takich gadżetów? Czy tradycyjnie nasączacie patyczek kosmetyczny w acetonie i wycieracie resztki lakieru,które dostały się na skórki wokół paznokci?

44 komentarze:

  1. Fajny produkt 🙂 ja używam patyczków 🙂taki pisak u mnie byłby na jeden raz 😁 niestety strasznie budzę skórki 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety mam ten sam problem, ja również zawsze brudzę skórki

      Usuń
  2. Ciekawy produkt, ja też używam patyczka ale fajny produkt do przetestowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś podobny korektor, ale szybko stał się upaćkany od kolorów, potem wyschnął i poszedł do kosza. Wolę zwykły patyczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dlatego szkoda,że nie dają dodatkowych wymiennych końcówek

      Usuń
  4. Wiesz, na allegro znalazłam za grosze podobny flamaster z trzema wymiennymi końcówkami i możliwością wlania swojego zmywacza. I wiesz, to o wiele lepsza opcja...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, właśnie czytałam o tych flamastrach,ale nie jestem pewna czy taki flamaster do uzupełnienia zmywaczem nie będzie nam przeciekał w kosmetyczce.
      Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  5. Też używam tego flamastra i jak na razie go sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na razie również spełnia swoją rolę

      Usuń
  6. Mam ten flamaster i zawsze go używam jak sama maluję paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam patyczków, ale wiem, że ten produkt jest świetny, bo moja babcia go posiada. Niestety dla mnie cena jest zbyt wysoka na taki produkt, ale chętnie wyhaczę go na jakiejś promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to prawda, cena jest zbyt wysoka jak na taki gadżet, choć widziałam w drogerii takie flamastry dużo tańsze. Oczywiście innej firmy

      Usuń
  8. Mam coś takiego o wiele tańszego z chińskiego sklepu z wymiennymi końcówkami. Nalałam do środka ulubiony zmywacz i działa świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja obawiałam się o taki flamaster do którego same nalewamy zmywacz,ze będzie przeciekał, ale jeśli spisuje się on u Ciebie świetnie,to chyba niepotrzebnie się obawiałam. Muszę wypróbować i taki o którym piszesz.
      Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  9. Idea takiego flamastra bardzo mi się podoba... trochę mniej podoba mi się jego cena;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to prawda idea flamastra bardzo fajna. Co do cenny, to trochę wygórowana.
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Tego nie miałam, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drogeriach są tańsze, trzeba po prostu na nie trafić.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Pomysł ciekawy ale produkt ale nie dla mnie. Za jego wysoką cenę mogłabym kupić 10 zmywaczy do paznokci i 1000 sztuk patyczków higienicznych :) Ja jestem zakochana w praktycznych, dobrych i tanich kosmetykach/produktach. Jeżeli masz problem z brudzącymi się skórkami, spróbuj przed malowaniem paznokci posmarować je wazeliną kosmetyczną :) np. patyczkiem higienicznym lub poszukaj w internecie domowych sposobów na skórki podczas malowania paznokci :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuję z pewnością twoje rady.
      Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  12. Ciekawy ten flamaster . Będę musiała go zakupić, z pewnością ułatwi mi życie :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to prawda ułatwia życie, Ja mam zawsze problem z pomalowanymi skórkami

      Usuń
  13. Miałam go już dawno, jakoś mi sie tak fajnie nie sprawdzał, był jakiś suchy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten który przyszedł do mnie nie jest suchy, być może tak trafiłaś ?

      Usuń
  14. Zdarza mi się brudzić skórki więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dla mnie również to przydatny gadżet :)

      Usuń
  15. Taki flamaster by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością, u mnie naprawdę się sprawdził

      Usuń
  16. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie :P
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/biaa-bluzka-z-zabotem.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze takiego korektora. Ja biorę precyzyjny pędzelek, maczam w zmywaczu i czyszczę skórki. Całkiem dobry sposób ale przy czerwonym lakierze, nie mogę doczyścić skórek do perfekcji. Więc staram się po prostu dokładniej odsuwać skórki i precyzyjniej malować żeby mieć jak najmniej czyszczenia. Czasem czekam aż lakier całkowicie zaschnie i czyszczę skórki szczoteczką, wtedy lakier się zdrapuje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaje się być naprawdę intrygujący :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś ale innej marki i u mnie się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  20. Wlasnie szukałam ostatnio jakiegos kompaktowego zmywacza na podroz, do ktorego nie bede potrzebowała wacikow i ktory sie nie rozleje ;) i chyba wybiorę ten o którym piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na podróż to dobre rozwiązanie, sprawdza się bardzo dobrze

      Usuń
  21. nie podoba mi się - wysoka cena i brak możliwości użycia wielokrotnie... no chyba że tylko przy jasnych kolorach

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia