Upolowane zakupy z Biedronki

15:34:00 blogujemy testujemy 13 Komentarzy

W Biedronce już nowa gazetka i ekspozycja.(Tak po cichu Wam powiem,że uwielbiam ten sklep,a zwłaszcza takie fajne rzeczy).
Zawsze coś fajnego wpadnie do mojego koszyka.
Oto co wczoraj upolowałam.


  1. Spieniacz do mleka - (Uwielbiam pić kawę z mlekiem więc tego w mojej kuchni brakowało)
  2. Landrynki - (1kg słoik cudownych lekko kwaskowych landrynek)
  3. Czekolada J&K Volmilch (Niemiecka Mleczna czekolada z malinami i płatkami kokosowymi)
  4. Czekoladowy syrop do mleka Flip
  5. Poduszka profilowana (Uwielbiam tą poduszkę,już jedną taką mam,którą kupiłam w Lidlu jakiś czas temu,teraz była w biedronce)
  6. Poduszka antybakteryjna dla alergików 70x80 cm ( Jest już powleczona i nie załapała się na zdjęcie )

Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

13 komentarzy:

  1. Ograniczam słodkości,a tutaj tak kusisz nimi... :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze moja babcia miała landrynki w kredensie w kuchni ;) Ja też uwielbiam mieć landrynki,czasami coś słodkiego się za chce a nie koniecznie jest ochota na cukierki czekoladowe.

      Usuń
  2. Ja też bardzo lubię poduszkę profilowaną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rewelacyjna,mega wygodna i pozbyłam się porannego bólu głowy

      Usuń
  3. Mam spieniacz i uwielbiam pić kawę z pianka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam,a spieniacza do tej pory nie miałam,to jest mój pierwszy.
      Rewelacja

      Usuń
  4. A ja właśnie potrzebuję nowy spieniacz do mleka. Dobrze wiedzieć, że mam go prawie pod ręką. A tymi słodkościami to kusisz i to bardzo, w szczególności tym syropem do mleka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spieniacz do mleka 17.99 zł
      Moja droga pokuszę Ciebie więcej.Wzięłam tylko jeden syrop,ale były jeszcze waniliowe i malinowe :)

      Usuń
  5. Ten spieniacz mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te landrynki są kuszące :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie ma niestety syropu do mleka Flip. Ja i mój synek lubiliśmy waniliowy - szkoda, że już nie ma go na półkach.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm