Werther's Original / Nowość - Creamy Filling

Słodka Kampania od Werther's Original i Rekomenduj.to
Razem z Rekomenduj.to mam wielką przyjemność cofnąć się do czasów dzieciństwa i jeszcze raz poczuć przecudną słodycz karmelu.
Zawartość paczki ambasadorskiej to 12 opakowań przecudnych słodyczy Werther's Original- Creamy Filling + jedno opakowanie Werther's Original - Cream Candies - Cukierki śmietankowe oraz przepięknie zaprojektowane równie słodkie ulotki
Mnóstwo małych cukierków w nowej odsłonie Creamy Filing 
Zajadamy się już wspaniałymi cukierkami,a czy Wy próbowałyście już nowego smaku?

3 komentarze:

  1. Też dostałam taką wypasioną paczkę;-) a #werthersoriginal są przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja dostałam tę słodką przesyłkę. Cukierki smakują obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło że do Ciebie trafiłam, z pewnością zostanę tu na dłużej, już obserwuję :)
    Również dostałam taką cudną paczkę . Nowość od Werthers Original jest najlepsza pod słońcem. Są pyszniaste ! :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.
Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostaniesz tutaj na dłużej.
W między czasie możesz dołączyć do followersów na instagramie, lub dodać mojego bloga do obserwowanych.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm
Copyright © 2014 Kosmetyczna Przystań , Blogger