Żywiec Zdrój Soczysty/Jabłko

Razem z TestMeTo testujemy napój Żywiec Zdrój Soczysty/ jabłko.Wczoraj dotarła do Nas wspaniała paczka a w niej:
Zgrzewka napoju Żywiec Zdrój Soczysty/Jabłko.
W zgrzewce było 6 szt po 500 ml napoju o smaku jabłkowym, oraz list przewodni z 6 punktami w jakich okolicznościach przetestować produkt.
Niestety zdjęcia samej zgrzewki nie udało mi się zrobić,bo moi domownicy mieli straszne pragnienie 
Zatem będziemy delektować się napojem i oceniać.
A czy Wy również macie swoją zgrzewkę?

6 komentarzy:

  1. Moja zgrzewka też już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, gratuluję! Ja również testuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. To wspaniale i jaka jest twoja opinia o wodzie?

      Usuń
  4. Ja również lubię wodę, ale zwykły Żywiec Zdrój i inne, nie te smakowe.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.
Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostaniesz tutaj na dłużej.
W między czasie możesz dołączyć do followersów na instagramie, lub dodać mojego bloga do obserwowanych.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm
Copyright © 2014 Kosmetyczna Przystań , Blogger