28 lutego 2022

"Facebook" 𝐀 𝐦𝐢𝐚ł𝐨 𝐛𝐲𝐜́ 𝐭𝐚𝐤 𝐩𝐢𝐞̨𝐤𝐧𝐢𝐞.

Dziś chciałam Wam pokazać moją aktualną lekturę "Facebook" 𝐀 𝐦𝐢𝐚ł𝐨 𝐛𝐲𝐜́ 𝐭𝐚𝐤 𝐩𝐢𝐞̨𝐤𝐧𝐢𝐞.Za kulisami imperium z Doliny Krzemowej.
Przyznam szczerze, że mam tą książkę od tygodnia, ale dopiero teraz do niej zajrzałam i nabrała ona dla mnie specjalnej mocy by to wszystko zrozumieć. Wartość książki polega na tym, że łączy ona wszelkie kwestie dotyczące problemów Facebooka w zakresie prywatności i algorytmów. Z tą prywatnością niestety przyszło mi ostatnio walczyć osobiście, bo moja tożsamość na facebooku w pięć minut została zhakowana i póki co walczę z facebookiem o odzyskanie nad nią kontroli, choć nie ukrywam, że jest to na razie walka z wiatrakami. 𝐀 𝐦𝐢𝐚ł𝐨 𝐛𝐲𝐜́ 𝐭𝐚𝐤 𝐩𝐢𝐞̨𝐤𝐧𝐢𝐞 to relacja z pierwszej ręki, a jednocześnie żywy, osobisty reportaż o firmie, która całkowicie zmieniła świat. I wcale nie chce na tym poprzestać.

4 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze okazji czytać tego reoprtażu. Ciekawie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa książka, trzeba przeczytać. Mi znów zabrano dostęp do mojej strony, do dziś nie odzyskałam. Przestałam im ufać.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj temat bardzo ciekawy a plany pana cókiergórki naprawdę innowacyjne

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia