PIĘKNA JESIENIĄ #6 RELAKS

11:14:00 blogujemy testujemy 17 Komentarzy


Kilka wspaniałych tygodni wyzwania już za nami.Dziś nadeszła przedostatnia już część wyzwania,w której napiszę Wam o tym co mnie relaksuje.
Mój relaks za dnia połączony jest z codziennością.Wspaniałym miejscem na relaks jest dla mnie kuchnia a w niej gotowanie i pieczenie.
Wielką satysfakcję daje mi kiedy mogę poeksperymentować w kuchni,bardzo lubię zarówno ja jak i moi najbliżsi poznawać nowe smaki i potrawy,bo czy jest coś piękniejszego od uśmiechu i zadowolenia najbliższych.
Natomiast długie jesienne wieczory uwielbiam spędzać przy książce i ciepłej kawie,oraz na pisaniu bloga.
lub tak,zupełnie nie robiąc nic,odpoczywając.
W dzieciństwie bardzo lubiłam wszelakie kolorowanki, więc jak teraz nadarzyła się okazja na kolorowanki dla dorosłych,to znalazłam kolejną formę relaksu dla siebie.
Natomiast relaks wieczorny ,to niewątpliwie wspaniała wieczorna kąpiel w wannie pełnej ciepłej wody z odrobiną rozgrzewającego olejku świerkowego,oraz pięknie unoszącym się aromatem.
Oj to jest to,co tygryski lubią najbardziej.
Wspaniale rozgrzewający olejek świerkowy na wiatr i niepogodę.
A Wy jak relaksujecie się w te długie i chłodne jesienne wieczory?

Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

17 komentarzy:

  1. Mi wystarczy cisza w sypialni chłopców gdy śpią,a potem relaks w ciepłym łóżku i pisanie bloga przy gorącej czekoladzie :) tak się relaksuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie każda wolna chwila jest na wagę złota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kolorowanki dla dorosłych są fajne ;) Chyba ja się na nie skuszę ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Niestety Dr Hauschka mam tylko ten olejek. Nic więcej od nich nie miałam

      Usuń
  5. Mam jedną taką kolorowankę, ale jakoś nie bardzo jej używam ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię i używam. Uspokaja mnie malowanie

      Usuń
  6. U mnie podobnie, tylko do kuchni nie zaglądam! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam piec i mogłabym to robić codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmm pewnie same smakowite wypieki robisz...
      Aż mi zapachniało

      Usuń
  8. Ja zawsze gdy tylko mam czas dla siebie to staram się go wykorzystać na 100% aby dobrze się zrelaksować, odpocząć, jakieś domowe spa :) a gotowanie to moja druga miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam siedzieć owinięta w koc z książką w ręku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam siedzieć owinięta w koc ale zimą,kiedy śnieg za oknem

      Usuń
  10. Świetny wpis :) Tez lubię spędzać czas w kuchni na pieczeniu. Ciągle się uczę i mam nadzieję, że mi w końcu coś wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  11. great post as usual :)
    Kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Kochana te kolorowanki antystresowe, jedna z rzeczy co mnie wycisza:)
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm