19 czerwca 2019

SZMINKA NATURALNA - SCARLET RED - LILY LOLO


Przepiękna szminka w kolorze malinowej czerwieni Scarlet Red do kupienia w sklepie Costasy
Szminka ma kremową konsystencję i wyrazisty głęboki kolor, jak wszystkie produkty Lily Lolo również i szminka nie posiada substancji zapachowych. 


Szminka zapakowana w biało czarne opakowanie, które jest charakterystyczne dla firmy Lily Lolo. W składzie pomadki znajdziemy olejek jojoba, witamina E oraz ekstrakt z rozmarynu, które odpowiednio odżywią nasze usta.
Pomimo tego że szminka rozprowadza się na ustach bardzo dobrze, u mnie jednak nie utrzymuje się zbyt długo i mam lekkie uczucie suchości ust po jej nałożeniu. 
Być może lekkie przesuszenie jest wynikiem niezbyt dobrze nawilżonych ust przed nałożeniem tej szminki. Nie wiem, próbuję dalej. 
Nie mniej i tak będę jej używać, bo kolor skradł moje serce.


Oczywiście każda z nas jest inna i od kosmetyków oczekuje czegoś innego. Opinia moja to moje subiektywne odczucie, więc Wy możecie mieć inne.

A Wy używacie szminki Lily Lolo? Jestem ciekawa jak u Was się sprawdzają

55 komentarzy:

  1. mam ten właśnie kolor, lubię tą szminkę za odcień oraz za to, że pielęgnuje,nawilża usta

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie utrzymuje się zbyt długo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu być może tylko u mnie nie za długo się utrzymuje, albo źle ją utrwalam.
      Żaneta widać jest z niej zadowolona.
      Także każda z nas na sobie musi ją sobie sprawdzić. Dam jej jeszcze szanse, bo bardzo ładnie wygląda

      Usuń
  3. Śliczny kolor :D Lubię szminki od Lili Lolo i tą z chęcią bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek fajny, szkoda, że przesusza i nie jest zbyt trwała... u mnie by się pewnie nie sprawdziła...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z trwałością u każdej może być inaczej. To jest tylko moja subiektywna ocena. Warto spróbować, być może u Ciebie sprawdzi się znakomicie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ogólnie jest dziesięć kolorków tych szminek, zatem jest w czym wybierać
      http://www.costasy.pl/lily-lolo/naturalna-szminka-lily-lolo

      Usuń
  7. Nie używam szminek, ale muszę przyznać, że ta ma bardzo ładny kolor <3 a fakt, że składa się z naturalnych składników, dodatkowo mnie przekonuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kolor, ja z Lily Lolo posiadam obecnie nudziaka :) kiedyś miałam też fuksje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nudziak też prezentuje się znakomicie. Ja chciałam pierwotnie zamówić Berry Crush - czerwono brązową, ale póki co jest niedostępna

      Usuń
  9. Lubię ten kolor, to pewnie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, mnie ten kolor też przypadł do gustu, choć początkowo skupiłam się na innym kolorku, ale nie był on dostępny podczas zamówienia

      Usuń
  10. Nie używałam szminek tej marki. Kolor wygląda ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto by spróbować, skoro kolor się podoba. Zajrzyj na stronę Costasy, może coś jeszcze wpadnie Ci w oko

      Usuń
  11. Rzadko używam pomadek. Gdy już kupię wyrzucam niemal całe bo przeterminowują się 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No każda z nas jest inna i co innego może jej pasować. Ja też nie zawsze lubię mieć pomalowane usta

      Usuń
  12. Mało używam szminek, ale ten kolorek jest super

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny kolor, pasowałby dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nie utrzymuje się zbyt długo, bo śliczny odcień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie utrzymuje się zbyt długo, ale każda z nas ma o niej swoją opinię.
      Być może u Ciebie będzie utrzymywać się dłużej, nie skreślaj jej już na starcie

      Usuń
  15. Dzięki, takiej właśnie szukałam od lat!

    OdpowiedzUsuń
  16. przychodzi ten czas kiedy z totalnego przeciwnika szminek staję się neutralnym sceptykiem ;-) myślę, ze warto szukać swojego koloru

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor, ciekawa jestem jak prezentuje się na ustach. Ja zjadał często pomadki wiEc taki skromny skład jak najbardziej mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle dobrych rzeczy słyszałam o tych kosmetykach - a jeszcze żadnego nie miałam okazji wypróbować. Kolor szminki bardzo mi się podoba - wydaje się trwały i intensywny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam szminkę tej marki i lubię jej używać. Plusem jest struktura, kolor i nasycenie. Trwałość nie powala ale można to wybaczyć patrząc że to naturalny produkt

    OdpowiedzUsuń
  20. Produkty Lily Lolo szczerze uwielbiam - i nie raz pisałam o tym na blogu :)
    Chociaż szminek od nich jeszcze nie testowałam...;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nazwa tej marki zdecydowanie do mnie przemawia. Brzmi bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. JA bym chętnie zobaczyła jak ona wygląda na ustach :). Nie miałam nigdy pomadek Lily Lolo ale mam podkład puder, tóż i kilka innych rzeczy i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam sklepu, nie znam tez marki. Muszę nadrobić zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor przepiękny! Aczkolwiek mi taki nie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę wypróbować tą szminkę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ma przepiękny kolor! Koniecznie muszę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. beautiful color! i like this
    Love your blog, thank you for sharing.
    luxhairshop homecoming Hairstyle
    (๑′ᴗ‵๑)I Lᵒᵛᵉᵧₒᵤ❤

    OdpowiedzUsuń
  28. Widać, że to porządny produkt

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się bardzo kolor tej pomadki <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam tej marki ale bardzo podoba mi się kolor tej szminki. Jestem też fanką kosmetyków naturalnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ładny odcień, lubię takie:) Z LL znam słabo kolorówkę, ale znam zestaw do pokreślania brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdecydowanie kolor w moim guście! Jest piękna :)
    Pozdrawiam :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ma przepiękny kolor! Szkoda, że przesusza i nie jest do końca trwała :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Lily Lolo szczerze uwielbiam - chociaż ich szminek jeszcze nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładny kolor pomadki :)
    Z Lily Lolo najbardziej lubię puder Translucent Silk

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia