Evrēe mini katalog z próbkami

15:59:00 blogujemy testujemy 25 Komentarzy


Hejka.. Jeszcze w starym roku zagościł u mnie mini katalog od Evrēe z kilkoma zaledwie próbkami.Zastanawiam się tylko skąd został on do mnie wysłany,bo nigdzie go nie zamawiałam,no ale skoro już jest...To przyjrzyjmy mu się bliżej.
Stron w nim niestety niewiele..Więc zaczynamy..Na okładce to co mieści się zazwyczaj,czyli piękny wstęp.Pierwsza strona to toaleta / poświęcona kosmetykom do oczyszczania twarzy. Płyn micelarny i mleczko do demakijażu twarzy, oraz to co najbardziej lubię peeling.
Przeglądając drugą stronę znajdziemy tam toniki do twarzy.
Tonik do twarzy / różany / do skóry mieszanej i suchej.
Tonik  do twarzy/ hamamelisowy/ przeznaczony do skóry z niedoskonałościami.
Nie używałam żadnego z nich jeszczewięc nie wypowiem się na ich temat. Choć wyglądają bardzo fajnie i kuszą mnie swoim wyglądem.
Mamy tu bardzo wygodny w stosowaniu atomizer,gdzie możemy spryskać nim bezpośrednio twarz.

Na stronie trzeciej znajdziemy kremy do twarzy,.Możemy tu poznać gamę 4 kremów
Gold Argan  / krem do twarzy 50+ / przeciwzmarszczkowy, dedykowany skórze suchej i dojrzałej.
Revita Perilla / krem do twarzy 40+ / liftingujący / dedykowany wszystkim rodzajom skóry.
Essential /krem do twarzy 20 + / nawilżający / do skóry suchej i normalnej.
Magic Rose /krem do twarzy 30+ /  upiększający /  krem z olejkiem różanym,kolagenem i elastyną...tu mamy próbkę.Wiem...wiem będę marudziła,ale szkoda,że tylko jedna i jeszcze większa szkoda,że tylko jednego kremu,bo niestety nie mamy wyboru sprawdzenia tego,którego chcemy,no ale cóż...tak widocznie musi być.

Na kolejnej stronie mamy Pielęgnację specjalistyczną,a w niej Olejki do twarzy. Tu mamy nowość.Możemy zobaczyć niewielki opis 4 kuracji olejków,które możemy używać na 7 różnych sposobów.
Gold Argan / odmładzająca kuracja do twarzy i szyi / do skóry suchej lub mieszanej.
Essential Oils / kuracja nawilżająca / do wszystkich rodzajów skóry.
Magic Rose / kuracja upiększająca / olejek dedykowany jest do skóry mieszanej.
Revita Perilla / kuracja liftingująca / przeznaczona jest do wszystkich rodzajów skóry / i tu mamy dołączoną próbkę,która akurat przypadła mi do gustu,choć fajnie byłoby móc wypróbować każdą jedną z przedstawionej tu kuracji.



Strona czwarta przeznaczona jest na Pielęgnację podstawową w niej
balsamy do ciała. Mamy tu przedstawione cztery balsamy:
Deep Moinsture / balsam do ciała głęboko nawilżający/do skóry bardzo suchej i odwodnionej.
Max Repair / balsam do ciała regenerujący/ do skóry bardzo suchej i podrażnionej / tu mamy załączoną próbkę,którą z pewnością niedługo użyję.
Instant Help /balsam ratunek dla ciała / natychmiastowa ulga/do mocno przesuszonej i popękanej skóry.
Total Nutrifirm / balsam do ciała odżywczo-ujędrniający/do skóry bardzo suchej i pozbawionej jędrnościPrzyznam,że ten balsam z czterech tutaj zaprezentowanych zainteresował mnie najbardziej.I na tym niestety kończą się próbki kosmetyków w naszym katalogu.
Na kolejnych stronach znajdziemy również pielęgnację specjalistyczną, a w niej olejki do ciała.Przedstawione są tutaj cztery produkty (niestety przy żadnym olejku nie mamy tutaj próbki)
Power Fruit / olejek do ciała/ nawilżająca kuracja specjalistyczna/ do wszystkich typów skóry.
Gold Argan / olejek do ciała odmładzająca kuracja specjalistyczna / do wszystkich typów skóry.
Super Slim / olejek do ciała modelująca kuracja specjalistyczna/do wszystkich typów skóry.
Multioils Bomb / olejek do ciała upiększająca kuracja specjalistyczna. Olejki do ciała ostatnio bardzo polubiłam,więc jestem ciekawa tutaj każdego z nich.Na kolejnej stronie znajdziemy
Olejki pod prysznic i peelingi do ciała.
Tutaj mamy przedstawione dwa olejki pod prysznic.Pierwszy to:
Multioils Bomb / olejek pod prysznic nawilżająca pielęgnacja do mycia ciała.
Super Slim / olejek pod prysznic nawilżająca pielęgnacja do mycia ciała. Olejki są do wszystkich typów skóry,Poniżej mamy również dwa wygładzające peelingi  solno / cukrowe do ciała 
Multioils Bomb i Super Slim. Nie ukrywam,że to w sam raz dla mnie ...Trzeba by chyba się nieco zainteresować tą marką..
Ostatnie dwie strony katalogu poświęcone są potężnej pielęgnacji do rąk i stóp,ale nie będę się o niej za wiele rozpisywać,poniżej zdjęcie zobaczycie same.
A Wy? Dostałyście również ten katalog? A może znacie kompleksową pielęgnację od  Evrēe i chcecie się podzielić swoimi wrażeniami? Zapraszam do dyskusji..

Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

25 komentarzy:

  1. Kiedyś miałam kosmetyk tej marki i byłam nim zachwycona!

    Niestety u mnie nie zagościł... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie zagościł,jeśli byłaś nim zachwycona,jeśli mogę oczywiście o to zapytać.

      Usuń
  2. Ja z Evree puki co miałam tylko tonik różany i fajny był ; ) Mam ochotę jeszcze na Hamamelisowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Fajnie,że lubisz,być może ja niebawem też polubię.

      Usuń
  4. Nie znam jeszcze Evree, również ucieszyłby mnie taki albumik z próbkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie wiem skąd go dostałam.Ale fajnie,że jest

      Usuń
  5. Z evree miałam krem do rąk i balsam do ciała :) bardzo polubiłam te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie,że się sprawdziły,to dodatkowo motywuje do kupna

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. No i nie drogie,więc można sobie pozwolić na spraedzenie ich

      Usuń
  7. Fajna sprawa taki katalog, można sobie przetestować produkty, które nas interesują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie byłoby fajnie gdyby w całym katalogu były próbki do każdego produktu.Tu niestety jesteśmy ograniczone do tych próbek,które proponuje producent.

      Usuń
  8. Z evree dotychczas miałam tylko produkty do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilka produktów Evree w zapasach do pielęgnacji twarzy. Ciekawe jak się u mnie spiszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już je sprawdzisz,koniecznie napisz jak się sprawdziły

      Usuń
  10. uwielbiam takie próbki :)
    Z chęcią zostaję z Tobą na dłużej Kochana! ♥
    Miłego wieczoru! ❤️
    monikaozdoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam.
      Również jestem z Tobą Kochana

      Usuń
  11. Od dawna mnie kuszą kosmetyki z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również,chyba w tym miesiącu sobie kupię olejek pod prysznic i olejek do twarzy.Jeszcze kusi mnie peeling

      Usuń
  12. Całkiem miła niespodzianka, sama chętnie zapoznałabym się z takim katalogiem. Z Evree do tej pory miałam jedynie krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm