Kolekcja Medica / Gabriella

22:48:00 blogujemy testujemy 12 Komentarzy


Święta,święta i po świętach ja niestety przez te święta nie dość,że zrobiłam się leniuchem,to jeszcze troszkę mi przybyło tu i tam..Z racji tego iż jak każda kobieta chciałam ukryć moje zbędne fałdki postanowiłam zainwestować w rajstopy modelujące sylwetkę..A może Wy używacie już takich rajstop?
Jeśli tak,to być może znacie już ofertę firmy Gabriella?
Jeśli nie,to z miłą chęcią przedstawię Wam kilka fajnych rajstop z ich medycznej kolekcji.
Rajstopy Modelati 20 den.
Niech was nie wystraszy bardzo wąska guma w pasie,one mają tak wyglądać.Są to elastyczne,ściągające rajstopy,które modelują sylwetkę.Specjalny uciskający pas koryguje linię brzucha,co czyni go bardziej płaskim.Spokojnie każda z Was da rade je założyć.
Push-Up 20 den
Rajstopy wyszczuplające i korygujące sylwetkę ze specjalną częścią majteczkową uciskającą brzuch i biodra,oraz podnoszącą pośladki.Zmiękczone ekstraktem z aloesu zapewniają nawilżenia skóry i dają nam uczucie komfortu.
Bardzo fajne rajstopy,które super wyglądają na nogach,bardzo dobrze mi się je nosi..Mam poczucie komfortu,bo na prawdę unosi trochę moje pośladki.
Massage 40 den
Rajstopy przeciwżylakowe  korygujące linię ud i bioder, z profilaktycznym efektem masażu stóp.
Rajstopy te posiadają delikatny stopniowy ucisk,bardzo fajnie masują stopy podczas chodzenia.Bardzo je lubię,choć niestety do tanich nie należą.
Lurex 20 den
Te ostatnie rajstopki,które dziś wam prezentuję to już oczywiście inna kolekcja,ale również są godne zaprezentowania,zwłaszcza,że niedawno mieliśmy look sylwestrowy.
Fantastyczne cienkie,jedwabiste rajstopy,bez wydzielonej części majteczkowej z dodatkiem błyszczącej srebrnej nitki Lurex.
Na nogach wyglądają fantastycznie,bardzo wygodnie się je nosi.

Czy któreś rajstopy Was zainteresowały?? Lubicie rajstopy Medyczne? A może znacie już firmę Gabriella i macie o niej swoje zdanie? Zapraszam do dyskusji..

Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

12 komentarzy:

  1. oo fajne ! bardzo mnie zaciekawiły rajstopy modelujące sylwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo fajne, mnie bardzo odpowiadają

      Usuń
  2. Ja nie mogę nosić bo jest jakiś składnik który mnie uczula :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,czyżbyś była uczulona na jakąś przędzę lub lycre?

      Usuń
  3. Ostatnie dość interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie prezentują się na nogach,jednak nadają się tylko na specjalne okazje

      Usuń
  4. Nie wiedziałam, że mają w swojej ofercie rajstopy przeciwżylakowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabriella ma dwa rodzaje przeciwżylakowych rajstop, jedne to massage a drugie to relax.
      Warto wypróbować.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Nie jestem sukienkowa, więc rajstopy u mnie goszczą, tylko od święta, a i to nie zawsze :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie fajnie wyglądają. Przydałyby mi się medyczne rajstopy, ale jeszcze nie kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm