Luty w zakupach / Super-Pharm

09:32:00 blogujemy testujemy 45 Komentarzy


Ostatnio zbyt dużo wydaję na kosmetyki,no ale jak tu przejść obojętnie gdy na półkach takie perełki w wyśmienitej cenie..
Oj nie potrafię się oprzeć..
Zobaczcie co udało mi się kupić w Lutym w drogerii Super-Pharm
Evree / Super slim- Wygładzający cukrowo - solny peeling do ciała z olejkiem perilla.
Jeszcze nie używałam,niestety musi poczekać na swoją kolej,bo pierw muszę zużyć to co mam już otwarte.
Evree Multioils Bomb- olejek pod prysznic.
90% naturalnych olejków,ma działanie nawilżające.
Jeszcze nie używałam,ale mam nadzieję,że świetnie się u mnie sprawdzi,bo dużo od niego oczekuję.
Kolejny produkt,który znalazł się u mnie w koszyku, to pewnie wszystkim dobrze znany Lactacyd Femina / emulsja do codziennej higieny intymnej, tym razem w wersji mini..Dużą wersję używam w domu,tą kupiłam na wyjazd.
Perfecta / Moc minerałów / oczyszczanie.
Peeling drobnoziarnisty / wygładzający do cery normalnej, do twarzy i ust.
Peeling kupiłam do oczyszczania twarzy przy pomocy szczoteczki elektrycznej,którą niedawno również zakupiłam.
Jak na razie sprawdza się całkiem nieźle.
Używałyście tych kosmetyków i  macie już swoją opinię na ich temat,serdecznie zapraszam do dyskusji.

Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

45 komentarzy:

  1. Miałam te olejki evree, całkiem dobrze się sprawdziły tylko zapach strasznie mdły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie otwierałam jeszcze opakowania,więc nie wiem jaki zapach,mam nadzieję,że da się wytrzymać :)

      Usuń
  2. Miałam podobny peeling z Prefecta i nie zdał egzaminu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No peeling jest bardzo delikatny,zależy właśnie czego po nim oczekujemy

      Usuń
  3. evree jakoś mi zbrzydło, kiedyś lubiłam ich olejek różany a potem po zagłębieniu się w skłądy jakoś odeszła mi na nie ochota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składów według mnie nie mają takich złych,choć dużo potencjalnych alergenów w niektórych ich kosmetykach się znajduje.

      Usuń
  4. Olejki pod prysznic bardzo lubię ale tego nie miałam okazji przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też dopiero pierwszy olejek od nich zakupiłam

      Usuń
  5. evree ma bardzo fajne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie miałam z Twoich zakupów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będziesz zatem mogła o nich poczytać

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. JA też,ale póki co czeka na swoją kolej

      Usuń
  8. Doskonale rozumiem - ciężko się oprzeć kupowaniu, gdy ewidentnie trafia się okazja, mam tak samo :D Produktów jeszcze nie miałam okazji wypróbować, ale niektóre wyglądają naprawdę ciekawie c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie także zaciekawiły,stąd moje zakupy.

      Usuń
  9. Z tych produktów mam jedynie emulsje do intymnej ale olejek pod prysznic evree chce wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek u mnie czeka na swoją kolej,jak skończy się mój żel,który obecnie używam.
      Na pewno o nim napiszę na blogu

      Usuń
  10. Miałam podobny peeling z Perfecty i był ok. Szału nie robił ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie robi to co ma robić,więcej się nie spodziewałam

      Usuń
  11. Wszystko mnie bardzo ciekawi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas napiszę czy się u mnie sprawdziły

      Usuń
  12. U mnie na szczęście nie ma SuperPharm, ale nadrabiam w Naturze i w Rossmannie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lactacyd miałam kiedyś, ale teraz używam innego płynu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat nie miałam żadnego z tych kosmetyków, z tej serii Perfecty mam peeling enzymatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Coraz bardziej mnie przekonuje do siebie,bo bałam się tego połączenia cukrowo solnego

      Usuń
  16. Kilka dni temu skusiłam się na pierwszy kosmetyk z Evree, kupiłam krem do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zatem czekam na twoją opinię o nim

    OdpowiedzUsuń
  18. Zainteresował mnie fakt, że ten peeling jest także odpowiedni dla ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest delikatny,fajnie oczyszcza i odświeża skórę

      Usuń
  19. Peeling mnie najbardziej zaciekawił, czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem ciekawa jak sprawdzi się peeling, chyba wcześniej go nie spotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam peeling Evree z tej serii co Ty olejek :D Bardzo fajny tylko trzeba uważać żeby nie przesadzić z jego ilością bo można się poczuć jakby się wysmarowało olejem :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie szukałam ostatnio tego peelingu z Perfecty ale w Rossmannie go nie było. Więc teraz będę pamiętać że jest dostępny w Super-Pharmie

    Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza. Zawszę odwdzięczam się tym samym.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm