07 marca 2019

Moje odkrycia 2018 roku Naturalne kosmetyki do makijażu i pielęgnacji

Bardzo cieszy mnie fakt, że my kobiety mamy coraz większą świadomość jak zbawienną na nasze życie okazuje się naturalna pielęgnacja. Swoje wybory kierujemy coraz częściej w stronę naturalnych kosmetyków z dobrym i krótkim składem. U mnie dziś również naturalnie i kolorowo.
Wszystkie produkty pochodzą ze sklepu TRINY.PL, w którym możecie je bezproblemowo zamówić. W sklepie znajdziemy imponujący asortyment produktów naturalnych z całego świata w bardzo przystępnych cenach. Zatem gorąco zapraszam do zapoznania się z ofertą  sklepu.                        

NaturalMe  -  Savon Noir  -  Czarne mydło 
Naturalne czarne mydło Savon Noir wytwarzane jest tradycyjną marokańską metodą z czarnych oliwek oraz oleju oliwnego. Posiada charakterystyczną barwę od ciemno zielonej do ciemno brązowej, w zależności od dojrzałości oliwek, oraz dosyć gęstą konsystencję.

Czarne mydło działa jak naturalny peeling enzymatyczny, delikatnie złuszcza nasz martwy naskórek oraz doskonale wspomaga detoksykację komórek. Oczyszcza pory i reguluje wydzielanie sebum. Skutecznie wygładza, zmiękcza, nawilża oraz dogłębnie odżywia skórę. Ujędrnia, poprawia elastyczność skóry oraz wyrównuje koloryt.  Pozostawia skórę jedwabiście gładką, delikatną w dotyku.

Czarne mydło jest odpowiednie dla każdego typu skóry, nie uszkadza naturalnej bariery ochronnej i jest całkiem dobrze tolerowane przez wrażliwą i delikatną skórę. Jest bez wątpienia moim wielkim faworytem, działa zbawiennie na moją skórę, bardzo dobrze ją oczyszczając. Posiada wspaniały i krótki skład. Zatem czego chcieć więcej od oczyszczania.. 
Czarne mydło znajdziecie w sklepie Triny.pl a kosztuje 14,99 zł za 100 ml

NaturalMe  -  Czyste  -  Masło Shea 

Masło Shea jest bardzo popularnym składnikiem wielu kosmetyków, ale już samo w sobie jest doskonałym produktem pielęgnacyjnym, które możemy używać w czystej postaci. Jest również źródłem wielu cennych dla organizmu składników, kwasów tłuszczowych oraz witamin A i E, które opóźniają procesy starzenia się skóry. 
Zabezpiecza naszą skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi (słońce, wiatr, mróz). Łagodzi podrażnienia i przyspiesza proces gojenia ran. Masło intensywnie nawilża i odżywia, wspomaga również regenerację naskórka. 

Uwielbiam to masełko za całokształt, jest idealne do stosowania w przypadku suchej skóry. Nie wyobrażam sobie nie mieć go w swojej łazience.
Masełko znalazłam na stronie Triny.pl za 15,99 zł


Annabelle Minerals - kosmetyki mineralne do makijażu
Naturalny makijaż mineralny oparty tylko na kilku składnikach, Annabelle Minerals wie, że natura jest dla nas najlepsza. Choć jeszcze kilka lat temu, nigdy bym nie przypuszczała, że minerały tak mną zawładną i okażą się moim niewątpliwym odkryciem w makijażu kolorowym.
Wśród produktów do makijażu Annabell Minerals znajdziemy bardzo bogatą ofertę kosmetyków, takich jak podkłady, pudry, korektory, róże do policzków, cienie do powiek, oraz fantastyczne akcesoria do makijażu. 

Annabelle Minerals  -  Mineralny podkład kryjący  -  Beige Fairest 
Jak sama nazwa wskazuje zadaniem tego podkładu jest ujednolicenie naszej cery, oraz zakrycie wszelakich przebarwień. Według zapewnień producenta podkład ten nie powoduje efektu maski i nie zatyka porów, dzięki temu skóra może spokojnie oddychać.

Do mojej kolekcji trafił mineralny podkład kryjący. Kolor Beige Fairest, to drugi odcień pod względem jasności. Z racji że jestem strasznym bladziochem,  Beige Fairest wydawał mi się być idealny. 
Podkład pozytywnie mnie zaskoczył, mimo że nie za bardzo dobrze dobrałam kolor do mojej cery (jest trochę zbyt jasny dla mnie, więc chyba dokupię drugi i zmieszam  je razem ). 
Mimo swojej sypkiej formuły kryje bardzo dobrze, świetnie rozprowadza się również na twarzy. Ja aplikowałam go za pomocą pędzla, ale czytałam, że równie dobrze rozprowadza się za pomocą gąbeczki, na sucho jak i na mokro. 
Mineralny podkład kryjący znajdziecie w sklepie Triny.pl  4g za 39,90 zł 


Annabelle Minerals - Mineralne cienie do powiek 

W kolekcji Annabelle Minerals znajdziemy 17 kolorów satynowo - rozświetlających mineralnych cieni do powiek. Do mojego gustu przypadło kilka, jednak te dwa naprawdę skradły moje serce i o nich dziś chcę wam napisać. 

Vanilla - To uniwersalny kolor. Prześlicznie będzie wyglądać właściwie w każdej kombinacji, jak i nałożony samodzielnie, lub gdy chcemy  jedynie rozświetlić wewnętrzny kącik oka lub łuk brwiowy. To must - have mojej kosmetyczki.

Lilac - Jasny liliowy, uroczy, subtelny i delikatny. Prześlicznie zaprezentuje się w kombinacji z ciemniejszymi fioletami jak i samodzielnie bądź w duecie z Vanillą. Kolor obłędny i niesamowity. Polecam



Całą gamę kolorystyczną mineralnych cieni możecie znaleźć na stronie Triny.pl 
Cena za cień  34,90 zł

A Wy znacie któryś z tych produktów? A może znacie sklep Triny.pl  i macie o nim swoją opinię?
Chętnie poznam Wasze zdanie w komentarzach

23 komentarze:

  1. Przyznam, że nie znam tych produktów. Ale na stronę chętnie zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj koniecznie i daj znać,czy znalazłaś coś dla siebie :)

      Usuń
  2. kuszą mnie oj kuszą! chyba na wiosnę sobie sprawię!:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie.. i daj znać jak już coś sobie sprawisz

      Usuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki naturalne więc chętnie się skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj koniecznie znać jak na coś się skusisz, jestem ciekawa Twojej opinii

      Usuń
  4. Uwielbiam czarne mydło i masło shea, natomiast do kosmetyków mineralnych póki co nie mogę się jakoś przekonać - chyba nie są dla mnie, bo osobiście wolę mniej sypkie konsystencje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najbardziej bałam się tej sypkiej konsystencji w tych cieniach mineralnych, ale jak to mawiają "Nie taki diabeł straszny ..." :) Ja się jednak do nich przekonałam, i wcale się nie osypują.
      Może i Ty jak spróbujesz, zmienisz zdanie.

      Usuń
  5. mam czarne mydło, ale innej firmy. jeszcze nie uzywałam. może jutro się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak to inne mydło się u Ciebie sprawdzi.Daj koniecznie znać

      Usuń
  6. Nie stosowałam jeszcze nigdy czarnego mydła, a jesteś kolejną osoba, która je poleca. Skuszę się więc na niego i zobaczymy jaki efekt pielęgnacji będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj,że cudów od razu nie ma :) trzeba trochę czasu i systematyczności w stosowaniu.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Muszę w kocu zamówić te kosmetyki mineralne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cały czas się waham czy kupić sobie czarne mydło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja skóra bardzo ceni naturalne kosmetyki, chętnie z nimi współpracuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Annabelle Minerals! Super kolory, mega jakość! Moja skóra też je lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie uzywalam tych kosmetykow, ogolnie nie kupuje raczej tych naturalnych ale moze kiedys sprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam wcześniej o drogerii triny, muszę tam zajrzeć. Co do kosmetyków z anabelle- używam już od dawna i uwielbiam:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam mineralną kolorówkę! Od przeszło roku tylko minerały znajdują się w mojej łazience! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia