01 marca 2019

Naturalnie z Pudełka / Styczeń

Chciałabym Wam dzisiaj pokazać styczniowe "Naturalnie z pudełka", które zresztą jest moim ulubionym box'em już od jakiegoś czasu.
Poniżej możecie zobaczyć co można było znaleźć w styczniowym pudełku.





RAPAN BEAUTY - Maska peeling 2w1. Wielka szkoda,że jest to miniaturka tych Syberyjskich glinek, bo są to wspaniałe maski,które uwielbiam.Mają intensywnie działanie i robią cuda na mojej twarzy.
Miniatura tej maski to koszt 16 zł.

LETHE - pomarańczowy peeling do ust. Mimo iż widzimy tutaj małe opakowanie, to  produkt ten jest  pełnowymiarowy.Tym razem mamy tu w 100% naturalny peeling do ust o pięknym zapachu soczystej pomarańczy. Muszę Wam powiedzieć,że przypadł mi on do gustu.Jego cena to 19 zł./15 ml

BLANK - To polska marka, która zaprezentowała nam szklaną fiolkę z musującą solą do kąpieli z dodatkiem prawdziwej lawendy. Wspaniale prezentuje się ta fiolka w mojej łazience.Choć ładnie wygląda to jest to wersja miniaturowa.
Lubicie lawendę w kąpieli?

NATURA RECEPTURA - Naturalny Bio olej z pestek śliwki z witaminami B, E, NNKT. Jeśli uwielbiacie oleje to będziecie zadowolone, choć w pudełku znalazła się tylko miniaturka 10 ml za cenę 5 zł

BIO AGADIR -  Luksusowe serum Anti-Age, z oleju z opuncji z mleczkiem pszczelim i olejem arganowym. Niestety jest to kolejna miniaturka w tym pudełku.Niestety cena tego serum za 5 ml 34,99 zł

LOVING ECO - To również polska marka. Jest to całkowicie naturalny i wegański krem do rąk o zapachu najprawdziwszej pomarańczy. Jest to kosmetyk pełnowymiarowy, a jego cena to 29 zł./75 ml


Jak Wam się podobała zawartość styczniowego pudełka? a może przypadło Wam coś do gustu? Chętnie poczytam w komentarzach

23 komentarze:

  1. Całkiem przyjemna i co najważniejsze, zróżnicowana zawartość!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajną ma zawartość, krem do rąk najbardziej mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ten box czaje się i czaję. A zawartość dla mnie idealna, szczególnie obecność w nim Rapanu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw i pięknie zapakowany 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestawik. idelany na urodziny albo drobng upominek. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię lawendę w kąpieli. Chętnie wypróbowałabym tą sól.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw prezentowy :) Aż mam ochotę sprawić sobie taką niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa zawartość - prezentuje się naturalnie i tak pewnie działa. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta fiolka z solą do kąpieli fajnie wygląda :D Najbardziej mnie zauroczyła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. To serum ciekawe. Cena wysoka, ale to skoncentrowane kosmetyki i ogólnie w podobnej widywałam innych firm w drogeriach.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna zawartość, chętnie sięgam po naturalne kosmetyki jednak tego boxu jeszcze nie zamawiałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam tylko Rapana, ale za to bardzo lubię. Olejek śliwkowy mam z innej firmy, ale kocham - ma cudowny zapach i świetnie sprawdza się do zabezpieczania końcówek włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne produkty. Niektóre produkty bardzo mnie zaciekawiły :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Żałuje ze mi się nie udało go kupić . Bo wersja lutowa była ciut gorsza. Najbardziej chciałam ja ze wzgledu na to serum . Ale bywa :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem za dużo jest miniaturek w tym boxie jak i w porzednim. Z tego co patrzyłam wcześniej tak nie było . Zobaczymy co będzie w kwietniu .

      Usuń
  15. Cudowne kosmetyki warto było bo zawartość piekna! <3

    Kochana zapraszam Cię do wzajemnej obserwacji, po tym jak blogger wprowadził zmiany i ucina możliwości oraz zasięgi tylko tak możemy pomagać sobie nawzajem :)
    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2019/03/everyday-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł na prezent 😊 chyba już wiem, co kupię koleżance na urodziny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze wiedzieć, że takie pudełka są na rynku

    OdpowiedzUsuń
  18. Łał super wygląda taki zestaw:)
    ps. Obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe pudełko , ciekawa jego zawartość a te kosmtyki bio wygladają na ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo interesująca i kusząca zawartość - sama chętnie bym ją wypróbowała, może zdecyduję się na subskrypcję pudełka :)

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia