31 maja 2019

delikatny naturalny makijaż kosmetykami mineralnymi Lily Lolo

W czasach  dużej dostępności różnorakich produktów, coraz częściej kierujemy się ku naturze i tu nie ma się czemu dziwić.
Gdy wszystko wokół nas jest takie kolorowe, występuje niesamowity przepych, sięgając po naturę, po prostu wyróżniamy się z tłumu.

I ja zaczęłam coraz bardziej przekonywać się do naturalnych kosmetyków. Moja miłość do kosmetyków mineralnych cały czas wzrasta.
Zmęczona drogeryjną sztucznością, sięgam po coś lżejszego, dlatego też bardzo się cieszę, że jestem kolejną posiadaczką kosmetyków mineralnych Lily Lolo, które ma szeroką gamę kosmetyków naturalnych, zarówno do pielęgnacji jak i makijażu.
W sklepie Costasy.pl wybrałam dla siebie kosmetyki do bardzo delikatnego mineralnego makijażu, ale o nich napiszę Wam w kolejnych postach.

Kosmetyki mineralne Lily Lolo nie zawierają szkodliwych substancji. Zapakowane są w eleganckie biało czarne opakowania, szykowne w swojej prostocie. Idealne dla każdej kobiety, zarówno na prezent, czy też inne okazje.
Styl, dobra jakość, to coś co najbardziej przykuwa żeńskie spojrzenia. Dlatego serdecznie polecam.



Kosmetyki Lily Lolo otworzyły mi oczy na szeroką gamę naturalnych kosmetyków mineralnych. Do tej pory w większości wypadków używałam kosmetyki drogeryjne, standardowe. Przekonałam się jednak że natura i minerały warte są swojej ceny.
Szczególnie upodobałam sobie podkład mineralny, a zestaw do konturowania twarzy to mój must have.

A Wy jak często wybieracie kosmetyki naturalne?

9 komentarzy:

  1. Tych kosmetyków jeszcze nie miałam okazji wypróbowac - ale słyszałam na ich temat wiele dobrego. Natura i minimalizm bronią się same :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tych kosmetykach, ale jeszcze nie miałam okazji testować. Chyba jednak warto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tych kosmetykach, albo nie pamiętam o tym :D Ja i moja pamięć rybki akwariowej ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze słyszę ale przydatny wpis

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam wczesniej tych kosmetyków :( chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo słyszałam o tych kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki tym kosmetykom po roku stosowania moja cera jest i niebo lepsza! Uwielbiam mineralne kosmetyki bo to nie tylko świetny makijaż ale i pielęgnacja ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach, ale już je lubię po opakowaniu, wiadomo - kupujemy także oczami.
    Zostawiam obserwację, na pewno będę tu zaglądać. Pozdrawiam, Weronika.
    https://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki mineralne! Lily Lolo jest ze mną od przeszło roku - cały czas nie mogę wyjść z podziwu ich działania!

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia