13 czerwca 2019

Lily Lolo - Sculpt & Glow Contour Duo - zestaw do modelowania twarzy


Już  nie raz zapewne się przekonałyście, że konturowanie twarzy nie jest łatwą sztuką, jeżeli robimy to nieumiejętnie, możemy narobić sobie nieestetycznych plam i wyglądać niezbyt atrakcyjnie.
Ale... jeśli nauczymy się tej trudnej sztuki konturowania, możemy naprawdę zdziałać cuda.

ZESTAW DO KONTUROWANIA TWARZY
  
SCULPT & GLOW CONTOUR DUO  - pod taką nazwą można znaleźć ten zestaw na stronie internetowej producenta. SKLEP COSTASY

Producent zapewnia, że  jest to sposób na pięknie rozświetloną skórę, doskonale zaakcentowane kości policzkowe a także idealnie wykonturowaną twarz, a wszystko po to, by wydobyć z każdej z nas naturalne piękno. 

Paletka do konturowania twarzy - czyli nasze 2w1 to mój must have!
Ten wspaniały duet zamknięty jest w bardzo prostym eleganckim opakowaniu z lusterkiem, które świetnie się sprawdza, gdy potrzebujemy coś poprawić.
Podobnie jak podkład jest bezzapachowy, ma bardzo krótki skład, w którym znajdziemy olejek arganowy i wyciąg z mikołajka nadmorskiego o działaniu  przeciwstarzeniowym.
Mimo krótkiego składu duet posiada długotrwałą formułę.

Bronzer jest w tonacji ciepłego brązu o matowym wykończeniu. Decydując się na niego miałam lekkie obawy czy nie będzie dla mnie zbyt ciemny. Na szczęście okazał się idealny dla mojej skóry. Fajnie się rozprowadza, nie robi plam i daje fantastyczne wykończenie makijażowi zarówno dziennemu jak i wieczorowemu.

Odbijający światło rozświetlacz, nałożony w niewielkiej ilości jest bardzo delikatny, dodaje skórze jedynie subtelnego efektu Glow


U mnie ta paletka sprawdziła się idealnie.
A Wy opanowałyście już tą trudną sztukę konturowania?

7 komentarzy:

  1. Mam to duo i również jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory, jeszcze nie miałam tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety chyba nigdy nie opanuję tej umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tej paletki :) Podziwiam osoby potrafiące się tymi cudeńkami posługiwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam tą paletę i zużyłam do cna, uwielbiam lily lolo

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam delikatniejszą wersję tej palety, która chyba była paletą rozświetlaczy

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia