15 czerwca 2019

Bell - wiosenna kolekcja - Magical Fairy tale

Do Biedronek weszła już nowa letnia kolekcja  Bell Sun Sea & Ice Cream,  a ja nie pokazałam Wam jeszcze wiosennej, oj gdzieś mi umknęła po drodze :)  Ale już to nadrabiam.

Z początkiem kwietnia w Biedronkowej Strefie Piękna mogliśmy podziwiać wiosenną  kolekcję "Magical Fairy Tale", co możemy tłumaczyć jako "magiczna bajka"  motywem graficznym w całej kolekcji są wiosenne motyle.
Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie pokusiła się na całą tą kolekcję.
A co w niej znajdziemy?


All over glow - trójkolorowy rozświetlacz, wygląda prześlicznie, nie tylko w opakowaniu :) Uwielbiam go

Tricolor lip gloss - zachwycający trójkolorowy błyszczyk do ust, oj przepięknie wygląda. Dostępny w dwóch wersjach 001 Butterfly Kiss, 002 Butterfly Touch

W kolekcji mamy trzy pomadki do ust, mnie bardzo przypadły do gustu, są bardzo delikatne i takie w moim typie.
Magical sweet lips - kremowa pomadka w klasycznym odcieniu nude.
Fairy Kisses - pomadka do ust zmieniająca kolor
Butterfly Effect Lipstick - opalizująca pomadka do ust


Fairy nails nail enamel - magiczny lakier do paznokci. W kolekcji dostępne są dwa lakiery z połyskującymi mniejszymi i większymi drobinkami, oraz miętowy. Delikatne śliczne i takie wiosenne. Jak dla mnie świetnie się prezentują. A co Wy o nich myślicie? Przypadły Wam do gustu?

Wzornik pomalowany dwoma warstwami lakieru

Fairy dust eye pigment - urokliwy cień do powiek dostępny w dwóch kolorach połyskujący róż 001 Peachy - Pink Bling  i połyskujący złoty 002 Starlit Bling
Przepiękne są te pigmenty, nie mienią się jakoś mega nachalnie. Wyglądają ładnie, utrzymują się długo, nie osypują się, no ja jestem nimi zachwycona

Magic wand eye concealer - korektor pod oczy - dostępny jest w dwóch kolorach / Ivory / wanilla

Fairy doll mascara - Intensywnie czarny tusz zapewnia spektakularny efekt pogrugionych i podkręconych rzęs. W środku znajdziemy sylikonową szczoteczkę o niestandardowym kształcie. Jak się sprawdzi, na pewno za jakiś czas Wam napiszę.

Magical lip volume - błyszczyk powiększający usta - W kolekcji był jeszcze dostępny, jednak ja nie używam takich błyszczyków stąd brak go w mojej kolekcji.

Eye bright pencil - Wykręcana rozświetlająca kredka do oczu w cielistym kolorze.  No nie mogłam się oprzeć pokusie, musiałam ją mieć. Jest przepiękna, wręcz idealna powiedziałabym .

Kochani, mimo dostępnej już letniej kolekcji ta wiosenna jest jeszcze dostępna, więc jeśli coś tutaj Wam się spodobało, to możecie spokojnie szukać w Biedronkach.

16 komentarzy:

  1. wszystko wygląda kusząco, szczególnie te lakiery na wzornikach

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta seria bardzo im się udała- mam w całości i używam z przyjemnością!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej zaciekawił mnie tusz do rzęs Fairy doll mascara :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pastelowa i wiosenna kolekcja. Jest w czym wybierać

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadki piękne, na pewno kupię któryś kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej zainteresował mnie ten korektor. Super, wiosenna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie bywam zbyt często w Biedronce, ale chyba zacznę, nie wiedziałam, że takie fajne rzeczy tam są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatny rozświetlacz - ważna część make-up'u:)* Dzięki za info o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają ładnie, choć ja wolę ciemniejsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te pomadki mi się bardzo podobają :) zainteresowała mnie ta co zmienia kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja jest świetna! Szkoda, że już się skończyła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały urok tej kolekcji w jej delikatności, uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolekcje bym kupiła w ciemno przez opakowanie! Naprawdę ładnie wyglądają!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale bajecznie się zrobiło, wszystko niesamowicie kusi, zwłaszcza lakiery, przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnio nosiłam na paznokciach te dwa kolorki na 002 nałożyłam 001 i spodobał mi sie ten efekt:)

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia