22 stycznia 2022

Śniadanie mistrzów

Omlet biszkoptowy z piekarnika tylko z trzech składników (zaczym zrobiłam zdjęcie nieco padł) :-) i soczek marchewka + jabłko + banan 

 🆂🅺🅻🅰🅳🅽🅸🅺🅸 

1 jajko rozmiar L - żółtko i białko oddzielnie 25 g mąki (bardziej czubata łyżka) 40 ml mleka 1 łyżeczka cukru waniliowego masło do wysmarowania formy 
 🅸🅽🆂🆃🆁🆄🅺🅲🅹🅰 

 W jednej misce umieść żółtko, mleko i mąkę. 25 g mąki,40 ml mleka W drugiej misce zmiksuj białko aż będzie puszyste. Zmiksuj składniki z drugiej miski. Dodaj białko do ciasta i delikatnie wymieszaj. Formę do pieczenia posmaruj masłem, przelej ciasto. Piecz w 200 stopniach (tryb góra-dół) przez około 20 minut - do suchego patyczka. Jedz na ciepło. Jeśli omlet smażysz, to patelnię teflonową posmaruj odrobiną oleju. Wylej ciasto, przykryj patelnię pokrywką i zmniejsz ogień. Smaż około 5 minut, a następnie ostrożnie przewróć omlet na drugą stronę i smaż do ścięcia. 

 A Wy jakie śniadanka lubicie?
Mój pieczony w piekarniku :)

5 komentarzy:

  1. Muszę unikać białej mąki, mleka i cukru, ale widok bardzo kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, rewelacja. Jakie pyszne jedzonko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pysznie i szczerze to chyba nigdy nie próbowałam robić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż zrobiłam się głodna 🤣 może spróbuje zrobić ♥️

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia