01 lutego 2022

Wszystko o Valerii - recenzja

Witajcie kochani. Jak Wasze nastroje w Nowym Roku. U mnie podobnie jak w starym roku, ale plan ambitniejszy. Mam zamiar czytać jeszcze więcej książek i dzielić się tu z Wami recenzjami. Lubicie je czytać? Czego oczekujecie od takich recenzji. Zatem do brzegu, przyszła pora na czwarty tom książki dla kobiet  "Wszystko o Valerii" autorki Elisabeth Benavent.





Cała opowieść została podzielona na 4 tomy. Każdy z nich jest kontynuacją poprzedniego.

Seria Madrycka opowiadająca o losie 4 przyjaciółek: tytułowej Valerii, Carmen, Loli i Nerei. Pikantna, pełna przygód i szalonej namiętności.

Opowieść przypomina mi lato, skrajne uczucia, czas namiętności, bujania w obłokach ale też czas pożegnań, rozstań z przygodą i ten pozostały czas oczekiwania do kolejnego zapłonu ognia.

Książka opowiada o rozterkach miłosnych bohaterek. Główna z nich Valeria - znajduje się w ogromnej rozterce. Z jednej strony pragnie stabilizacji, bycia wierną i posłuszną jednemu sercu. Jednak z drugiej strony, chciałaby przeżyć przygodę, wyjść poza schemat

Jakich wyborów dokonuje? Przekonajcie się sami, na pewno nie będziecie rozczarowani.

Miałam okazję czytać wszystkie 4 tomy powieści. Jestem pozytywnie zaskoczona rozpisaną w szczegółach historią. Myślę że to pozycja dla osób, które lubią wyjść poza schemat, dla tych którzy lubią pełne rządy miłości i namiętności romanse. Dla kustoszy tego gatunku literackiego. Myślę że każdy znajdzie fajny wątek dla siebie.


Mam nadzieję że zasiałam w Was ziarenko i jak najszybciej przeczytacie tą pozycję. Dajcie znać jak Wam się podobała?


Mi bardzo!

ŚCISKAM!

1 komentarz:

  1. Nie miałam jeszcze okazji zajrzeć do tej sagi, ale nie mówię hie. Lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia