01 lutego 2020

Nowości kosmetyczne Mediect.pl

Witajcie Kochani w sobotę.
U mnie od wczoraj gości paczuszka z kampanii Styczniowej od @mediect.pl
A w niej:
✔️ 3 Maseczki ze srebrem z kolekcji Wonder Woman, oraz przedpremierowo dwie nowości.

✔️ 🆕 Acne Sticks - sztyft przeciwtrądzikowy, dla wszystkich rodzajów i stadiów trądziku. 
Delikatnie zwalcza wszystkie problemy cery trądzikowej takie jak: nawracający trądzik, zaskórniki, stany zapalne, zakażenia, blizny oraz działa zapobiegawczo.

✔️ 🆕 Kapsułki Age - Delay Revitalizing oil - serum 
Mieszanka najbardziej odżywczych olejków świata, zapakowanych w poręczne kapsułki dla wygody i zminimalizowania zanieczyszczenia. 
Skuteczne składniki: Masło shea, olejek z nasion kamelii, olejek lawendowy

Oj będzie weekend domowego spa.😍😍
Strasznie jestem ciekawa tych nowości 😁
A Wy? również jesteście ciekawe tych produktów?

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne i ciekawe nowości, ciekawa jestem ich działania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej ciekawią mnie maski do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre maseczki na wagę złota. Jestem ciekawa efektów! Mam nadzieję, że będzie recenzja:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląd zewnętrzny maseczki - bosko! Bardzo interesują mnie te kapsułki, jestem miłośniczką masła shea w kosmetykach :) a maseczki ze srebrem już były przez nas testowane, sprawdzają się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo jestem ciekawa maseczek ze srebrem. Kilka lat temu używałam srebra koloidalnego do pielęgnacji skóry i sprawdzało się w tej roli wyśmienicie. Bardzo lubię takie nowości kosmetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie wczoraj robiłam sobie tą srebrną maseczkę i byłam bardzo zadowolona, choć ciężko ściągało mi się tą folię ochronną. Jednak produkt bardzo dobrze nasączony i fajnie działa na skórę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś jedną maskę tej marki i byłam z niej bardzo zadowolona. Fajnie wykonana, przyjemna w użyciu i do tego twarz po niej była przyjemnie nawilzona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Maska wydaje się naprawdę fajna, jednak nie znam tej marki. Nigdy o jej nie słyszałam. Ciekawe nowości kosmetyczne wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze okazji poznać kosmetyków tej marki, ale te maseczki, niesamowicie mnie zaciekawiły. Jako zdeklarowana Maseczkoholiczka, na pewno kiedyś je wypróbuję :) A Tobie, życzę udanych testów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne nowości, idealne do walki o piękną skórę. Mi w oko najbardziej wpadły maseczki, bo jestem ich fanką i chętnie po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przetestowałabym te maseczki! Ostatnio bardzo polubiłam się z maskami w płachcie (zresztą, ze wszystkimi) - już prawie denkuję aktualne zapasy! Sama jestem pod wrażeniem, myślałam, że ten moment nigdy nie nadejdzie :D

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia