06 września 2014

Agua de Yodeyma

Dotarła moja długo wyczekiwana próbka perfum od Yodeyma..
Zobaczcie jak pięknie się prezentuje.
Buteleczka 15 ml ,bardzo ładna zgrabna z dosyć grubego przezroczystego szkła,z atomizerem.Zapakowana w gustowny elegancki kartonik.
" Nuty zapachowe: Cytrusowo – Aromatyczna
Agua de Yodeyma  to naturalny i orzeźwiający zapach.
Dla klasycznej i eleganckiej kobiety.
Nuty Głowy to pierwszy akord zapachu, który czujemy w perfumach.
Nuty Serca stanowią duszę perfum.
Nuty Bazy to takie, które nadają perfumom głębię.
Nuty głowy: Bergamotka
Nuty serca:Jaśmin
Nuty bazy:Mech dębu"
Zapach wybrałam w ciemno po opisie,który widniał na stronie producenta.
Niestety nie trafił on w moje gusta,jest bardzo ostry, przypomina mi perfumy wujka,którymi polewał nas zawsze w lany poniedziałek.
Jednym słowem jest dla mnie zbyt męski.
Więc jako kolejny kosmetyk zalegać będzie na mojej półce.
A Wy macie już swoją próbkę?Może Wam udało wybrać się lepszy zapach,który trafił w Wasze gusta?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia