19 kwietnia 2019

Ziaja / Liście zielonej oliwki / Oliwkowy dezodorant bez soli glinu

Ziaja oliwkowy dezodorant zawiera esencję z liści zielonej oliwki, oraz substancje bakteriostatyczne i neutralizujące brzydki zapach. Dodaje nam uczucia świeżości i nie podrażnia.
Od dawna szukałam dezodorantu w kulce, bez zawartości soli glinu i udało się znalazłam, właśnie Ziaję. A dlaczego bez soli glinu?
Ostatnio coraz częściej unika się tego pierwiastka w antyperspirantach, gdyż liczne badania wykazują związek akumulacji tego pierwiastka ze zwiększonym prawdopodobieństwem zachorowań na chorobę Alzheimera

Dezodorant w kulce Ziaja umieszczony jest w tradycyjnym minimalistycznym białym plastikowym jak dla kulki przystało opakowaniu, z odkręcaną górną osłonką, ozdobiony jedynie zielonymi napisami. Zobaczcie jak cudownie się prezentuje.
Po odkręceniu wita nas przepiękny dosyć mocny z początku, zmysłowo świeży zapach oliwki rozgrzanej słońcem.
Ziajka nawilża dosyć dobrze moją skórę pod pachami choć niestety dezodorant, to nie to samo co antyperspirant, dlatego nie spodziewajmy się po nim jakichś większych cudów.
Jeśli chcemy jedynie odświeżyć nasze pachy i zniwelować brzydki zapach powodowany przez bakterie, to dezodorant ten spisze się na medal, natomiast nie zablokujemy nim wydzielania potu.


A Wy znacie dezodorant w kulce Ziaja Liście zielonej oliwki? A może macie swoje ulubione dezodoranty bez soli glinu? Chętnie poznam Wasze opinie

62 komentarze:

  1. Znam tylko ich parę dezodorantów, ale tego akurat nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za ziają niestety. Dlatego że nie widziałam chyba żadnego produktu tej marki, który posiada całkiem dobry skład. Marka kreuje się na naturalną, a wcale tak nie jest niestety :( szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele fajnych produktów nie ma dobrego składu. Gdybym tylko zagłębiała się w składy musiałabym nic nie kupić.

      Usuń
  3. Lubię kosmetyki Ziaja. Szczególnie ta seria orzechowa mi się podoba. Cupła coś tam....Co za nazwa. Chyba nigdy jej nie zapamiętam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nie miałam serii Cupuacu u siebie, muszę się zaopatrzyć w jakieś fajne produkty

      Usuń
  4. Nigdy nie słyszałam o szkodliwych nastepnastwach stosowania soli glinu, jednak przy następnym zakupie dezodorantu w kulce, zainteresuje się tym, czy w tym który wybrała, ta substancja się znajduje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ziaję. Szczególnie kremy do rąk. Pięknie pachną i szybko wysychają nie powodują, że ręce są tłuste.
    Zapraszam do siebie :)
    https://zaczytana-ola.blogspot.com/2019/04/poczuemjakby-ktos-doczepi-mi-skrzyda.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam swojego ulubieńca do pielęgnacji skóry dłoni z innej firmy, ale będąc na zakupach w sklepie ziaja przypatrzę się ich kremom

      Usuń
  6. DEzodorant kojarzę, podobnie jak serię z której miałam maseczki które mile wspominam. Co do tego dezodorantu to sie zastanowię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie namawiam,ale może warto spróbować, może akurat przypasuje

      Usuń
  7. Nie miałam okazji go jeszcze poznać, mimo, że po prdukty od Ziaji sięgam dość często

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosowalismy produkty tej firny przy opiece nad maluszkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się sprawdzały produkty dla maluszków?

      Usuń
  9. Jeszcze nie miałam tego dezodorantu w kulce, chcę go poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem fanką Ziaji, więc raczej nie sięgnę po ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa po jaki dezodorant pod pachy sięgasz

      Usuń
  11. Chętnie wypróbuję, może to coś dla mnie, lubię produkty tej firmy, choć nie wszystkie sprawdzają się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nie wszystko się sprawdza,ale niektóre produkty ziaja bardzo lubię

      Usuń
  12. Ziaja to nie jest moja ukochana pielęgnacyjna marka. Kupuje tylko żele pod prysznic bo to mnie nie uczula, reszta sprawia że skóra mnie piecze i dostaje wysypki na całym ciele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście u mnie tak się nie dzieje. Jestem ciekawa z jakiej pielęgnacji korzystasz obecnie.

      Usuń
  13. Bardzo lubię tą markę. Z chęcią bym wypróbowała te produkty. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować zwłaszcza,że nie są drogie

      Usuń
  14. Od pewnego czasu właśnie staram się kupować dezodoranty w kulce o dobrym składzie. Tego nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że warto poznać ten dezodorant przy najbliższej okazji

      Usuń
  15. Nie używam dezodorantów w kulce ale Ziaja znam i lubię ich kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakich antyperspirantów czy dezodorantów używasz?

      Usuń
  16. Chwale sobie ziaje. Do dzieci i do dorosłych. Nie widziałam jeszcze tego dezodorantu. Chętnie go przetestuje. Normalnie dostane go w drogerii? Od jakiegoś czasu szukam już czegoś nowego dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam go w aptece, w drogerii nie widziałam

      Usuń
  17. Jakbym tak każdy skład miała analizować i zastanawiać, co powoduje jaką chorobę, to chyba na powietrzu samym musiałabym żyć. A nie, sorry, to też truje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda,ale czasami pewnych niekorzystnych składników można uniknąć nie popadając w paranoje oczywiście :)

      Usuń
  18. Ponieważ dezodoranty Ziaja mnie uczulają, nie używam. Korzystam jednak z profesjonalnych kosmetyków do masażu, kocham ich kremy do rąk i smarowidełka do ust <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem do rąk mam swój ulubiony innej marki, bo to jedyny który u mnie się sprawdza. Niestety skóra na dłoniach u mnie bardzo wymagająca

      Usuń
  19. Bardzo lubię kosmetyki tej marki, ale dezodorantów w kuce nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jakich kosmetyków do pielęgnacji pach używasz?

      Usuń
  20. Bardzo lubię Ziaje, mam do nich zaufanie, nigdy nie zawiodłam się na ich kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, u mnie nie wszystkie kosmetyki ziaja się sprawdzają, ale są i takie, które bardzo lubię

      Usuń
  21. CHętnie go wypróbuję bo zazwyczaj uzywam innej marki

    OdpowiedzUsuń
  22. napiszesz o swoim ulubieńcu?

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię ziaję mimo iż może składy produktów nie są najlepsze, to niektóre produkty mi pasują

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam go. Z Ziai uwielbiam bloker. Wystarcza mi nałożyć go bardzo sporadycznie, a daje świetne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie używałam jeszcze tego blokera, jestem go ciekawa

      Usuń
  25. U mnie Ziaja zawsze bardzo dobrze się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam produkty firmy Ziaja i dość często po nie sięgam, ale jeżeli chodzi o dezodoranty, to jednak zawsze kupuję te, które od lat mnie nie zawodzą. Owszem, może odrobina świeżości by się przydała (nowe zapachy spod pachy... brzmi to dziwnie, prawda?), ale wolę nie ryzykować. Raz zmieniłam dezodorant na jeden z tych głośno reklamowanych, jednak nie spełniał moich oczekiwań. A szkoda, bo miał piękny zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleksandro zdradzisz mi jakich dezodorantów używasz od lat, które nie zawodzą? Chętnie poczytam

      Usuń
  27. Markę oczywiście znam ale dokładnie tej kulki nie z chęcią poznam

    OdpowiedzUsuń
  28. Słyszałam dużo o ziaje i kiedyś używałam ale teraz przestałam kupować.

    MÓJ BLOG
    MÓJ FACEBOOK
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  29. oj chyba bym sie nie polubiła z tym produktem... ja od takiego dezodorantu oczekuję by był antyperspirantem.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyznaję, że od lat jestem wierna antyperspirantom Dove, ale może kiedyś przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja szukam aktualnie dezodorantu bez aluminium, ale niestety nie znalazłam jeszcze takiego, który skutecznie działa... W tym próbowałam właśnie jeden z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  32. Używałam z ziaji, ale żaden się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś używałam z Ziaji taki fioletowy sztyft, wszystkim go polecałam, bo był mocny i dobrze chronił przed poceniem się, ale chyba coś zmienili w składzie i przestał dobrze działać. Teraz przerzuciłam się na Rexonę.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię kulki od Ziaji. Nie dość że pięknie pachną, są przyjemne dla mojej skóry to jeszcze naprawdę działają. Ja osobiście polecam.

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia