24 lipca 2018

Nowość / Cydr Lubelski / Niefiltrowany

Dziś nie kosmetycznie a procentowo Zapraszam na orzeźwiający
Cydr Lubelski Niefiltrowany - Naturalny cydr  wytwarzany jest z polskich dojrzałych jabłek i  wyłącznie ze świeżo tłoczonego soku,  świeżo tłoczony sok z jabłek wraz z aromatycznym miąższem poddawany jest naturalnej fermentacji w niskiej temperaturze, dzięki czemu zachowane zostają najcenniejsze składniki z owoców.
Po zakończonej fermentacji i leżakowaniu cydr nie jest filtrowany i naturalnie mętny trafia do butelek.

Nie tak dawno temu przyjechała do nas mega paczka a w niej Cydr Lubelski Niefiltrowany.
Zachwytów w domu nie było końca, bo akurat zdążył przyjść przed Mistrzostwami Świata w piłce nożnej, a wiadomo panowie do meczu lubią wypić co nieco.
Tak więc testowania, ze znajomymi nie było końca :)

Zobaczcie jak prezentowała się nasza paczka, po której już niestety nie ma śladu :)


Cydr znajdziemy w pięknej grawerowanej butelce z grubego szkła z odkręcanym kapslem, bardzo lubię takie rozwiązanie, (nie przepadam za to za kapslami, przy których trzeba używać otwieraczy)
Cydr to lekki i orzeźwiający niskoprocentowy alkohol z jabłek, świetnie gasi pragnienie zwłaszcza w słoneczne dni.

Możemy pić go samego jak i do posiłków.
U nas się sprawdził i zadomowił się na dobre :)

Lubicie Cydr Lubelski?
Hashtagi  #CYDRLUBELSKI #NIEFILTRUJEMY

36 komentarzy:

  1. Fajnie, że Lubelszczyzna ma się czym pochwalić :)
    Jeszce nie piłam, ale z chęcią w przyszłości chciałabym spróbować.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś czas temu bardzo zasmakowałam w cydrze

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak smakuje, nigdy nie piłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabyś spróbować, każdy ma inny smak, jednemu smakuje drugiemu może nie.
      Nie jest drogi, warto spróbować.

      Usuń
  4. Też lubię ten smak:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. noooo i narobiłaś mi smaka! ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Korzystałam z niego w prazy ( kuchnia) :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm, narobiłaś mi smaku :) Uwielbiam cydry, ale tego jeszcze nie znam, chętnie posmakuje - na gorący wieczór idealny!

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam okazję go spróbować, dobry jest w smaku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię, szczególnie latem taki zimniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie choć w tym sezonie jeszcze nie piłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, na ciepłe pogody schłodzony jak znalazł :)

      Usuń
  11. zimy jest bardzo pyszny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pochodzę z Lubelszczyzny, pierwszy raz piłem go rok temu. i aż na sercu cieplej robi się jak słyszy o swoim regionie który nie jest aż tak dobry jak inne. Smak zapominałem i chyba znów go kupie w tedy nie powalił mnie na nogi ale może jeszcze dam mu szanse.

    OdpowiedzUsuń
  13. "Nie powalił mnie na nogi" rozumiem, że to metafora:)
    Myślę, że fajnie jak byś dał mu jeszcze jedną szanse, może nie ma on powalać, ale orzeźwić? :)
    Pozdrawiam Lubelszczyznę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę spróbować ;) Przekonałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od kiedy dowiedzialam sie, ze przez alergie pokarmowe nie moge spożywać wielu produktów cydr Lubelski ( nie tylko z ogromnego sentymentu za Lubelszczyzna;) stał sie jednym z moich ulubieńców ;)
    Pozdrawiam Lublin ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te alergie ostatnimi czasu są paskudne i dopadają wielu :(
      Mam nadzieję,że uporasz się z nią jakoś.
      Pozdrawiam

      Usuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia