24 września 2014

Moje zioła w kuchni

Od jakiegoś czasu naszło mnie na parapetowe doniczki z przyprawami,ziołami pomocnymi w kuchni.Czy wy też macie swoje przyprawy hodowane w doniczkach? Chętnie zobaczę i przeczytam jakie przyprawy uprawiacie i jak je pielęgnujecie..

Pierwszą moją doniczką na parapecie w kuchni była mięta z ogródka od znajomych. Niestety nie wiem czy źle ją pielęgnowałam, czy dlatego,że była w innej ziemi niż pierwotnie, czy po prostu już zwyczajnie przekwitła. Zmarnowała mi się dosyć szybko, być może ona nie lubi za długo stać w doniczce a ja za wiele nie wiedziałam na temat pielęgnacji mięty.


Drugą hodowaną przyprawą moją jest bazylia, rośnie ładnie, choć podejrzewam, że nie długo się zmarnuje, jeśli mało będę wykorzystywała ją w kuchni.
Nie wiem czy listki bazylii poobrywać i może zwyczajnie ususzyć? czy trzymać ją dalej.

Kupię jeszcze jak będzie ładne oregano, melisa, rozmaryn, pietruszkę i miętę.
Zapraszam do dyskusji o naszych parapetowych przyprawach.

2 komentarze:

  1. Jak będę mieć już swoje mieszkanie również będę hodować swoje roślinki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez Bazyli to ja się nie będę, oj nie. Bardzo lubię jej zapach. Kiedyś zrobiłam sobie jajecznicę z dodatkiem Bazyli i była przepyszna.

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia