Moje zioła w kuchni

Od jakiegoś czasu naszło mnie na parapetowe doniczki z przyprawami,ziołami pomocnymi w kuchni.Czy wy też macie swoje przyprawy hodowane w doniczkach? Chętnie zobaczę i przeczytam jakie przyprawy uprawiacie i jak je pielęgnujecie..

Pierwszą moją doniczką na parapecie w kuchni była mięta z ogródka od znajomych.Niestety nie wiem czy źle ją pielęgnowałam,czy dlatego,że była w innej ziemi niż pierwotnie.Czy poprostu już zwyczajnie przekwitła.Zmarnowała mi się dosyć szybko.Być może ona nie lubi za długo stać w doniczce a ja za wiele nie wiedziałam na temat pielęgnacji mięty.

Drugą hodowaną przyprawą moją jest bazylia,rośnie ładnie,choć podejrzewam,że nie długo się zmarnuje,jeśli mało będę wykorzystywała ją w kuchni.Widać już dużo pożółkłych liści..
Nie wiem czy listki bazylii poobrywać i może zwyczajnie ususzyć?czy trzymać ją dalej.Macie jakieś porady??

bazylia
Kupię jeszcze jak będzie ładne oregano,melisa,rozmaryn,pietruszkę i miętę.
Zapraszam do dyskusji o naszych parapetowych przyprawach.

1 komentarz:

  1. Jak będę mieć już swoje mieszkanie również będę hodować swoje roślinki :-)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.
Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostaniesz tutaj na dłużej.
W między czasie możesz dołączyć do followersów na instagramie, lub dodać mojego bloga do obserwowanych.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm
Copyright © 2014 Kosmetyczna Przystań , Blogger