24 września 2014

Kolagenowe płatki pod oczy

Dzisiaj recenzja Kolagenowych płatków pod oczy firmy L'biotica.
W opakowaniu są trzy saszetki po dwie sztuki,czyli akurat na trzy razy do zastosowania.

Informacja producenta:



  • Redukcja cieni i obrzęków

  • rozświetlenie zmęczonej skóry

  • intensywne ujędrnienie

  • Moja opinia:
    Kupiłam te płatki,bo cały czas walczę z obrzękami i cieniami pod oczami,które niestety nie wyglądają elegancko.Ale niestety walczyć mi pozostaje dalej,bo jak dla mnie płatki te niestety nie spełniły swojej roli.Można by powiedzieć,że zamiast zmniejszyć cienie i opuchnięte oczy,po zastosowaniu płatków,moje oczy stały się bardziej popuchnięte a cienie pod oczami bardziej widoczne.Być może to jeszcze za krótki okres kiedy używam tych płatków,ale skoro po kilku zastosowaniach,moje oczy wyglądają gorzej niż przed ich zastosowaniem ,znaczy,że albo te płatki nie działają,albo są nie odpowiednie dla moich oczu.

    Podsumowanie:
    Na pewno więcej nie kupię i nie zastosuję.U mnie się nie sprawdziły

    Może Wy mieliście okazję używać tych płatków i macie inne zdanie na ich temat ode mnie,to zapraszam do dyskusji. 





    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Świetnie,że tutaj jesteś.
    Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
    Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
    Pozdrawiam

    Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia